Gå til innhold

Har oppgjort betalingsanmerkning, når blir denne borte?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har drevet nå de siste to ukene og rette opp ungdomstiden min med kreditthandel og MasterCard, og er nå helt gjeldsfri. Det som inspirerte meg til det var og ta et billån for å kjøpe en nyere bil da jeg solgte den gamle for å betale gjeld.

 

Har sjekket meg selv jevnlig på Bisnode.no sin egen kredittsjekk, og sett det minsker... Men det står igjen en liten ting der som ødelegger alle planer og det er en "Lønnstrekk" på hele 500,- i måneden... nå skal det nevnes at jeg også hadde en "Intet til utlegg", også utsendt av Vestoppland Politidistrikt. Den ble borte sammen med en annen sak der. Fikk brev i posten som viste at de hadde blitt sendt ut 11.08, som er datoen "Intet til utlegg" ble borte, sammen med det brevet fikk jeg også brev at "Lønnstrekk" også blir fjernet

 

"Lønnstrekk" er nå den eneste som står igjen, og er alt som hindrer meg i å ta opp lånet mitt. Imorgen er siste dagen jeg kan hente bilen før noen andre kjøper den. Har snakket med Vestoppland Politidistrikt og de sier de ikke finner noe på meg og angående saken. Ringte også Bisnode, og de sier det de har sagt hele tiden på alle sakene, (noe jeg er sikker på at er den eneste setningen de kan) at opplyste ting blir fjernet så fort de får beskjed om at gjelden er oppgjort.

 

 

Har noen vært borti det samme, og/eller kan si hva som skjer? Ingen av de kan svare så.

Evt noen som har en annen løsning? Bil må jeg ha snart.

 

PS: Sorry for random fet skrift, så bare så flatt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...