Gå til innhold

Cisco bekrefter masseoppsigelser


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123849734

Nå er ikke jeg noen Cisco ekspert, men de få gangene jeg har vært borti det kan det virke som en del av deres strategi er at det kun skal være forståelig for "cisco certified" personer. Videre hjelper det heller ikke som det blir påpekt her at man ikke fritt kan laste ned firmware oppdateringer.

 

Morsomt å ha problemer med produkter som skal være fikset i firmware releaser, men som man ikke får tilgang på.

 

Min påstand er at Cisco har trodd de har kunnet behandle kundene sine som de vill uten at det skulle få konsekvenser, men nå finnes det alternativer som kanskje flere og flere går over til.

Lenke til kommentar

1: De kunne ha lansert rimeligere 10GbE / mGig switcher med UPOE. I dag er alternativene få fra Cisco få og dyre (3650, 3850, 4900M og Nexus ... der nexus er rimeligst pr. 10GbE port, og det sier sitt). Eks. i Catalyst 29 eller 35-serien. DET hadde gitt folk grunn til å bytte switcher igjen.

 

2: IOS 15.x er en katastrofe. Har hatt mye problemer med 15.x de siste årene både på switcher og routere ... og dette tar de grovt betalt for i tillegg. Jeg er Ciscofan, men jeg liker ikke måten de oppfører seg på for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...