Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Visdomstann på vei opp?


Lero1515

Anbefalte innlegg

Hei, har siden fredag hatt vondt i tannkjøttet (bak nedi ved venstre side) smertene kom etter jeg hadde pusset tennene tror jeg? Har søkt på nettet å symptomene peker mot visdomstann som er på vei opp (Jeg er kun 14 så syns det er litt tidlig men det er jo fullt mulig) eller tannkjøttbetennelse (Noe som kommer av dårlig munnhygiene noe jeg ikke har, pusser tennene mine 2 ganger daglig + jeg bruker munnskyll)

 

 

Så er det noen her som vet hva det kan være? skikkelig ubehagelig å spise fordi det ender med at jeg bare får vondt 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Hei! Visdomstenner har jeg erfaring med, og det du beskriver høres ut som en visdomstann som dukker opp. Jeg har ikke peiling på når det er naturlig at de dukker opp, men ville bare minne om at det er gratis å gå til tannlegen i din alder. Mer om dette på Helsenorge sine nettsider.

https://helsenorge.no/betaling-for-helsetjenester/hvem-betaler-tannlegeregningen-din#Tannbehandling-for-barn-(0-18-år)

Lenke til kommentar

Hei! Visdomstenner har jeg erfaring med, og det du beskriver høres ut som en visdomstann som dukker opp. Jeg har ikke peiling på når det er naturlig at de dukker opp, men ville bare minne om at det er gratis å gå til tannlegen i din alder. Mer om dette på Helsenorge sine nettsider.

 

https://helsenorge.no/betaling-for-helsetjenester/hvem-betaler-tannlegeregningen-din#Tannbehandling-for-barn-(0-18-år)

Tusen hjertelig takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...