Gå til innhold

Noen å spille med (D&D, Overwatch, Rocket League) ++


Anbefalte innlegg

Hei.

 

31-åring ser etter en gruppe å spille diverse spill med. Trenger ikke nødvendigvis være de samme folka i alle spill, men dersom det er noen som har interesse for de samme spillene så er jo det bare supert.

 

Er i fast jobb (dagtid + overtid til tider), så shit happens sometimes, men bruker en del tid på spill, da dette er en hobby (og hva skal man ellers gjøre når man er en av få i vennekretsen som ikke jobber skift). Ser derfor etter en gruppe med folk som også bruker en del tid på dette som hobby (dette burde jo være rett plass?). Det er ikke snakk om at folk skal "no-life" eller slikt noe, men at det er en gjeng som kan komme sammen relativt jevnlig og ikke nødvendigvis trenger å planlegge noe for å få noe i gang.

 

Spiller for tiden Overwatch, hvor jeg enda ikke har spilt så mye at jeg kan spille ranked. Jeg spiller for å ha det morro, ikke for å være den beste. Det er likevel ganske mange spillere som tar ting litt for seriøst, selv på non-ranked stadiet, noe som for min del ødelegger noe av morroa. Jeg sier ikke at jeg ikke liker å vinne, men jeg kan se humoren i å tape hvis laget mitt valgte å gå 6x winston, eller slikt noe. Spiller gjerne ranked når jeg kommer dit, men jeg spiller ikke med folk som lar det gå på den mentale helsa løs når de ikke får ting helt som de vil.

Edit: Kan til info opplyse om at så langt så liker jeg best følgende (ikke i noen spesiell rekkefølge): Reaper, Junkrat, Mei, Reinhardt, Lúcio, Mercy og Zenyatta.

 

Spiller også litt Rocket League, men har ikke blitt så mye her, selv om spillet er morsomt. Litt på grunn av mangel på folk å spille med på fast basis. (De fleste jeg kjenner spiller bare WoW, noe jeg ikke er interessert i lenger)

 

Spiller også D&D, og ser etter noen nye folk til en ny gruppe. Dette vil da sikkert bli gjennom Roll20, da det da ikke har noe å si hvor i landet/verden man holder til. Jeg vil ikke si jeg har så lang tid på baken når det kommer til rollespill, og jeg hadde ikke noe erfaring med dette før D&D 5E, men vil si at jeg har fått plukket med meg en del tips og triks her og der, og kommer til å DM'e en gruppe dersom det er interesserte folk. Eneste jeg kan si nå om det er at jeg foretrekker å kjøre "in character" på engelsk, også kan folk ta OOC på norsk dersom de vil det (spørsmål om regler, etc). Tenker da evt. Å ta dette på lørdager eller søndager når det (for folk flest) er litt lettere å dedikere tid.

 

Dersom noe av dette virker interessant så si ifra, takk.

Endret av MegaTrond85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...