Gå til innhold

Abit NFS-7 v2.0

GoL_eoL

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten strøm kabelen som ikke følger med HK eller HDD, får jeg ikke starta pcn, med ønsket hdd! argh.. selger di dette på elkjøp? eller i andre butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GoL_eoL Skrevet 25/11/2003 : 16:49

uten strøm kabelen som ikke følger med HK eller HDD, får jeg ikke starta pcn, med ønsket hdd! argh.. selger di dette på elkjøp? eller i andre butikker? 

hmm, kan du være snill og forsøke å formulere den setningen pånytt? Forsto ikke helt jeg.

Skrevet

er det 120gb seagate disken du har i signaturen som ikke har mulighet for begge? Litt interessant å vite hvilke disker som har begge typer strømkontakter og hvilke som ikke har det. Mine har forresten begge...

Skrevet

vel, jeg fikk ikke med strøm kabel til seagate'n min.. og uten den får jeg vel ikke starta den? fulgte ikke med til HK heller. hvorfor ikke opplyse om at strøm kabel må kjøpes separat..?

Skrevet

"Disken er i likhet med alle Seagate-diskene ikke utstyrt med den gamle strømkontakten som gjør den kompatibel med dagens strømforsyninger. Dette betyr at man må ha en overgang for å gi denne disken strøm. En slik overgang følger ikke med når man kjøper den i bulk-utgave (slik som de aller fleste nettbutikker selger) og man er da avhengig av at en slik overgang fulgte med hovedkortet eller S-ATA-kontrolleren."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...