Gå til innhold

2. inntak vgs, usikker på hva jeg skal gjøre nå?


axs

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp tilbud på Årstad (2. valg), men er fortsatt på venteliste på Sandsli (1. valg). Jeg har enda ikke svart på tilbudet for Årstad, så vil jeg miste plassen min på ventelisten for Sandsli om jeg takker ja til Årstad? Og jeg er nr. 9 på ventelisten til Sandsli, hva er da sjansen for at jeg kommer inn? Har veldig lyst å komme inn på Sandsli, men hvis ingen sjans blir det nok Årstad eller ingenting :/ Linjen er studiespesialiserende for begge ønskene. Så hva bør jeg gjøre nå? Begynner å stresse allerede, er litt redd for at jeg ikke kommer inn på Sandsli!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen og, når du kommer inn på en skole du absolutt ikke vil begynne på. Veldig frustrerende. Vel, jeg tror nok bare jeg bare takker ja til det tilbudet, men har hørt at noen ble strøket fra ventelisten etter de gjorde det, vetsje helt. Takk for svar uansett.

 

Oppdatert: Forresten, hvis jeg takker ja til plassen, og fortsatt er på venteliste til skolestart, hva gjør jeg da? Møter opp ved Årstad da? Da vil jeg bli strøket ut av ventelisten eller? Hvis jeg ikke møter opp ved Årstad mistet jeg vel den plassen.

Endret av axs
Lenke til kommentar

Faen og, når du kommer inn på en skole du absolutt ikke vil begynne på. Veldig frustrerende. Vel, jeg tror nok bare jeg bare takker ja til det tilbudet, men har hørt at noen ble strøket fra ventelisten etter de gjorde det, vetsje helt. Takk for svar uansett.

 

Oppdatert: Forresten, hvis jeg takker ja til plassen, og fortsatt er på venteliste til skolestart, hva gjør jeg da? Møter opp ved Årstad da? Da vil jeg bli strøket ut av ventelisten eller? Hvis jeg ikke møter opp ved Årstad mistet jeg vel den plassen.

 

Regner med at du møter opp ved Årstad, og hvis av en eller annen grunn 9 stk. ikke møter opp første skoledag og/eller dem andre på ventelisten velger å takke nei så får du nok en tlf eller mld fra Sandsli om at du har kommet inn der, eller at det er plass til deg hvis du vil. Vet ikke nøyaktig hvordan det foregår, men det kom iallefall en inn i klassen vår i fjor (Nordahl Grieg VG1 studiespesialiserende) 1 uke etter skolestart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...