Gå til innhold

Skype - bare kødd med kontoer!


Anbefalte innlegg

Har oppretta ymse kontoer på hotmail og outlook.com opp igjennom åra. I tillegg har jeg signa meg ut og inn på skype innimellom uten å bruke det noe særlig.

 

Nå trengte jeg skype for å få prata med en kar og jaggu kom det ikke opp FIRE! kontoer på skype med mitt navn.

 

Tenkte det skulle være en smal sak å logge seg på og slette disse kontoene, men det går jo for pokker ikke!

 

På noen av disse kontoene står det Live:Brukernavn

Har googla og lest hardt det siste døgnet. Ser rett og slett ut som at hvis du regger en outlook eller hotmail konto så får du skypestempel i panna enten du vil eller ei.

 

Noen som har slitt med det samme selv? Og NEI jeg vil IKKE konvertere mine skypekontoer til en outlook.com konto! Jeg vil logge inn med den kontoen jeg har og fjerne de andre som står regget på meg...

 

Skikkelig hotel california dette her "You can check in, but you can never check out..."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et triks var jo først å sørge for å få registret en skype konto med fornavnetternavn som skype ID. På den måten fikk jeg "lurt" skype når det gjelder skypeid "live:fornavnetternavn"

 

Jeg valgte så å gå på skype og aktivere min outlook.com adresse på skype. Den ble da renamet til "live:hexadecimalkode" siden fornavnetternavn som skype id allerede var regget.

 

Deretter gikk jeg inn og endret fornavn og etternavn på skypeprofilen på outlook.com til å være "Do Not Use THis Account". Da er det ihvertfall ingen som lengre får opp disse "dobbeltkontoene" på skype. Ser at flere har gjort det samme da det rett og slett er umulig å slette en skype konto.

 

Tipper MS gjør noe med dette på sikt. Teit å ha 30% skypekontoer som aldri blir brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...