Gå til innhold

Munkholmen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Et nydelig bilde med en saftig og fin fargepalett . Her gjorde det seg med personer i bildet ,.Plasseringen er det sjelden noe å gjøre med hvis ikke det er modeller blant venner og bekjente man har med å gjøre .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Brygger de fortsatt øl der ute også?

Da vi passerte med Hurtigruta i juni 2006 fikk opplyst at det visstnok var derfra det nå alkoholfrie ølet stammet fra uten at jeg har fått det bekreftet fra annet hold.

De to modellene måtte vel plasseres midtskips om det skulle bli riktig plassering på bygningene?

Fint utsnitt og komp uten annet å sette stygge negativfingeren på heller.

 

Roar

Lenke til kommentar

Brygger de fortsatt øl der ute også?

Da vi passerte med Hurtigruta i juni 2006 fikk opplyst at det visstnok var derfra det nå alkoholfrie ølet stammet fra uten at jeg har fått det bekreftet fra annet hold.

De to modellene måtte vel plasseres midtskips om det skulle bli riktig plassering på bygningene?

Fint utsnitt og komp uten annet å sette stygge negativfingeren på heller.

 

Roar

 

Takker, Roar! :)

De produserte iallefall øl dengang det var munker der ute, men nå vet jeg ikke... Mht plassering av "modellene" så var kompen et bevisst valg, da jeg synes denne plassering skaper bedre balanse i bildet. Vet dog det er mange som uansett for enhver pris skal unngå såkalt midtstilling, men det er ikke en "regel" som alltid bør/skal følges... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...