Gå til innhold

Rabyrint leken.


Anbefalte innlegg

Her skal man fortelle neste man hvor man skal gå eller gjøre. Og igjen fortelle hva som er rett foran deg og hva som skjer.

 

Fortell eller beskriv først hva som skjer eller hva som er rett forran forigje person. Så gir du kursen eller hva han er nødt til å gjøre til neste man hvor han skal gå/gjøre. Men vær obs på at det finnes monstre i labyrinten. De dokker sånn plutselig rett forran deg, uten at du vet det i forveien. De verste monstrene som finnes i labbyrinten styreres kun av admin/moderatorer. Dem har mulighet til å ta oss tilbake til start, alt ettersom hva som blir fortalt eller beskrevet. Alt er mulig.

 

Og slik fungerer det:

A - Du er i et stort rom, alt er av stein. Og det er kun en dør rett bak deg.

      Snu deg rundt.

B - Med det samme jeg åpnet døra så jeg en felle. Jeg syntes at jeg så en bryter rett forran meg i stad.

      Snu det rundt igjen.

C - Du merker at det er noen bak deg, og puster deg i nakken. Med en gang du snur deg, der står det verste monsteret klar til å angripe deg. Du dør start på nytt.

 

A - Jeg må finne noe å beskytte meg med, og et våpen. Jeg står nå her i et stort rom alt er av planker. Og er et vindu rett ved siden av meg.

Se mot viduet.

B - Jeg ser ut av vinduet der ser jeg et skjold jeg kan bruke. Nå mangler jeg bare et våpen og rusning.

      Gå tilbake til viduet.

C - Plutselig spratt det verste monstret opp, på insiden der du var.

D - Jeg bruker skjoldet, å slår monstret i svime. Jeg syntes at jeg så noe før jeg plukket opp skjoldet. En vidre vei.

Gå tilbake der du plukket opp skjoldet.

 

Og slik går det. ^^

 

 

 

Jeg begynner:

Er inni et knøtt lite mørklakt rom, så vidt jeg klarer å bevege meg. Jeg prøver å kjenne på veggen etter et ut vei. Og merker at det er en dør her, en skyvedør rett bak meg. Og legger merke til det er håpløst å vri meg.

 

Prøv skyv opp døre med rompa.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...