Rustymagus Skrevet 12. juli 2016 Skrevet 12. juli 2016 Scalebound er det største spillet Platinum Games har utviklet til nå.INTERVJU: – Vi ville prøve noe nytt og samtidig lage noe som var litt mer tilgjengelig
Demon_Hunter Skrevet 12. juli 2016 Skrevet 12. juli 2016 For min del er hodetelefonene noe som gjør meg mindre interessert i spillet, greit nok at han skal "knyttes" til den virkelige verden, men jeg synes det er ganske så dumt å gå rundt med hodetelefoner. 1
Boss-Znakemaster Skrevet 12. juli 2016 Skrevet 12. juli 2016 For min del er hodetelefonene noe som gjør meg mindre interessert i spillet, greit nok at han skal "knyttes" til den virkelige verden, men jeg synes det er ganske så dumt å gå rundt med hodetelefoner. Enig. Satt å så på Microsoft sin pressekonferanse live når dette ble vist fram. Syns det var cringe. Samme som i Watch Dogs. Gir ikke mening at en figur skal ville ta på seg ett headset med musikk når han skal sloss mot noe/noen eller infiltrere slik som i WD2. Hva med å fokusere på det man holder på med ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå