Gå til innhold

[Løst] Farger i div. prog. endret til hvitt - KDE relatert?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har fått et problem med at nettsider vises med feile farger, dvs de fleste bakgrunnsfarger er borte, gråtoner osv. alt er hvitt istedet.

Gjelder alle nettlesere, samme problem i Vivaldi, Chromium, Chrome, Firefox. Gjelder dessuten de aller fleste nettsider jeg har vært innom, ink. diskusjon.no.

Det eneste programmet utenom disse, jeg har samme problemet med, er TeamViewer, fargene fra remote PC er noen ganger endret til hvitt disse også. (problemet er identisk når surfer på de samme nettsidene via remote-pc)

 

Bruker mørkt theme, Breeze dark, hvis det har noe å si...

 

Har fått inntrykk av at dette er noe KDE relatert?

Har byttet farge tema, letet og googlet en del, men ikke funnet noe løsning enda.

 

Kjører OpenSUSE Tumbleweed med KDE (ny-installert for ca 1 uke siden). Problemet gjaldt også i Ubuntu m/KDE de få timene jeg testet dette forrige uke.

 

Noen config filer jeg bør sjekke? Er helt fersk når det gjelder linux med GUI, så det kan være noe jeg har oversett... dog trives jeg best med kun terminal/ssh :D

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser slik ut ja. Takker.

 

Har et Radeon HD6970, og trenger visst "fglrx" driveren, som ikke er tilgjengelig, da den ikke er kompatibel. OpenSUSE Tumbleweed er for ny...

Da blir det å re-installere med en eldre utgave...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...