Gå til innhold

Gårdstunet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et godt komponert bilde i mine øyne med veien buktene innover langs den lange bygningen på venstre side og fjell lengre bak. Beskrivende vil jeg kalle det.

 

Mvh Ragnar

 

Takk skal du ha Ragnar! Vi kjørte nesten forbi, men det gjorde for vondt i fotosjela mi, så vi måtte rygge tilbake så jeg fikk foreviget det! Vi skal jo reise langt og se mye, så jeg må prøve å rasjonere litt på fotostoppa, så ikke mannen min blir helt vrak..;)

Lenke til kommentar

Eikedalen...gad vide om det var det samme sted vi kørte forbi i sidste uge...er det i midt Norge ? dejligt billede...er selv lige kommet hjem fra Norge af :-)

 

Eikesdalen ligger i Møre og Romsdal, og det er ikke et sted man normalt sett kjører gjennom. Det er et sted man kjører til. Nydelig sted, men dette bildet er ikke fra Eikesdalen men på veg ned igjen til Sunndalsøra, det heter muligens Litldalen.

Lenke til kommentar

Ja, kanskje flottere enn det fremgår her selv om utsnitt og komp funker helt OK.

Ingenting å si på resten av det tekniske heller.

Roar

Jeg får lage en litt mer spekulativ serie til i morgen, men uansett så blir et bilde bare en promille av hvordan det oppleves i virkeligheten! Trollstigen blir bare barnematen i forhold til oppstigningen fra Eikesdalen og opp på høyfjellet. Smal grusveg med rekkverk raset ut i avgrunnen her og der, en bekmørk våt og smal tunell i oppoverbakke og sving bl.annet.

Lenke til kommentar

 

Eikedalen...gad vide om det var det samme sted vi kørte forbi i sidste uge...er det i midt Norge ? dejligt billede...er selv lige kommet hjem fra Norge af :-)

 

Eikesdalen ligger i Møre og Romsdal, og det er ikke et sted man normalt sett kjører gjennom. Det er et sted man kjører til. Nydelig sted, men dette bildet er ikke fra Eikesdalen men på veg ned igjen til Sunndalsøra, det heter muligens Litldalen.

Har taget fejl det var Eike det hed stedet vi så vej skilt fra :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde med en frisk og naturlig fargepalett ,flott komponert og med masse fine detaljer .

Fin dybdevirkning med veien innover i bildet samt en nydelig skyet himmel .

Ørliten grad av fallende/styrtende linjer som ikke er nevneverdig plagsomt her.

Det er et bra resultat med den nye zoom'en .

Du får ha en god ferie og jeg gleder meg til å se flere feriebilder fra deg .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...