Gå til innhold

taxi via supersaver / cab nobs seriøst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supersaver, www.supersaver.no, er seriøst. Er Marco Polo Travel AS som står bak her i Norge. Cab nobs har jeg aldri hørt om, og jeg finner ikke informasjon om dette på Supersaver sine nettsider.

 

Hvorfor ikke kontakte Supersaver, [email protected], eller  81 55 95 98.

 

----

Generelt når man lurer på noe knyttet til bestilling - ta kontakt med aktøren som du bestilte hos. Da får du eventuelt best svar. Vi på forumet kan i de fleste tilfeller bare henvise til samme.

Lenke til kommentar

Forsøkte å ringe nummeret til dem jeg bestillte hos men nummeret er ikke i bruk. Har ikke med supersaver å gjøre. De bare samarbeider med dem men jeg kontakter supwrsaver siden selskapets nummer ikke er i bruk. Supersaver er seriøst. Det vet jeg. Men spørs om taxiselskapet var det. Rart at nummeret ikke er i bruk....

Lenke til kommentar

Cabforce er ikke et taxiselskap, det er en bestillingstjeneste for fastpris taxi og tilbringertjenester. En form for Über, men i et litt annet segment. Spørsmål hvor mange sjåfører de faktisk ha i Norge.

 

Mener at firmaet egentlig er finsk (hovedkonteret er i alle fall i Finland). Men selskapet er vel registert i England.

 

Du kan prøve å ringe +44 203 740 4922 eller bruke [email protected]. De skal ha 24/7 support.

 

De er ikke kjent for å være useriøse, men som alle slike tjenester (som egentlig formidler tjenester), så er de faktisk avhengige av lokale samarbeidspartnere (sjåfører) for å levere. 

Lenke til kommentar

Cabforce er ikke et taxiselskap, det er en bestillingstjeneste for fastpris taxi og tilbringertjenester. En form for Über, men i et litt annet segment. Spørsmål hvor mange sjåfører de faktisk ha i Norge.

 

Mener at firmaet egentlig er finsk (hovedkonteret er i alle fall i Finland). Men selskapet er vel registert i England.

 

Du kan prøve å ringe +44 203 740 4922 eller bruke [email protected]. De skal ha 24/7 support.

 

De er ikke kjent for å være useriøse, men som alle slike tjenester (som egentlig formidler tjenester), så er de faktisk avhengige av lokale samarbeidspartnere (sjåfører) for å levere. 

 

Jeg har valgt å droppe det. Jeg er ikke god i engelsk så sendte dem en mail - brukte google translater  ;) . Har en som er med meg som er god i engelsk, men hun var ikke å få tak i nå. Jeg skrev at jeg ønsket å kansellere bestillingen, og skrev at jeg var trukket av konto. Det står at man kan kansellere den til inntil 2 dager før. 

 

Jeg reagerer på at jeg ikke fikk en bekreftelse for at bestillingen var sendt. Det sto at vi skulle få det med en gang, men jeg fikk ingen. Men de trakk meg på kontoen. 

 

Pytt pytt.. det er bare 500 kroner :) . Jeg satser på et seriøst vanlig taxiselskap som jeg stoler på istedet. Tør ikke å sitte meg inni hvilke som helst bil... Sånn er det bare..

 

Takker dere så mye for svar  og råd i tråden  :). Takk takk!

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...