Gå til innhold

Nytt mekanisk tastatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg bruker tastatur veldig mye i jobben, og har funnet ut at tastaturet jeg bruker ikke er så bra. Jeg bruker "noppo choc" mekanisk tastatur til gaming, men det er amerikansk så er ikke så praktisk å skrive med. Jeg lurte på om noen her har et forslag til et robust mekanisk tastatur? Kan gjerne være et gaming tastatur, men skal bare brukes til skriving.

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Leopold FC660C

Har både dette og Noppoo choc mini med rød MX cherry, men foretrekker Leopold til skriving :)

Leopold FC660C virker som et bra tastastur, hvor får en tak i det med nordisk layout?

Skrevet (endret)

Leopold FC660C

Har både dette og Noppoo choc mini med rød MX cherry, men foretrekker Leopold til skriving :)

Leopold FC660C virker som et bra tastastur, hvor får en tak i det med nordisk layout?

Trur ikkje du får det, men når du er vandt til det så veit du kor alle knappene er, men du må bytte til engelsk for å bruke < og > , men med hotkeys so går det nesten automatisk hos meg no :)

Selv har eg bytta plass på CTRL og Caps lock, tok litt tid å bli vandt med det, men er ein drøm no.

Endret av Noiz
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...