Gå til innhold

www.telebutikken.no


g0b

Anbefalte innlegg

jeg bestillte meg en samsung e700 med youngtalk abonnement på telebutikken.no,

jeg fikk en mail med ordrebekreftelse.

På denne mailen var det linker til pakkesporing og ordrestatus, men når jeg bruker de linkene så står det at telehuset ikke finner ordren.

 

Det står på siden dems at bestillinger med abonnementer der nummeret skal videreføres tar litt tid, er det derfor jeg ikke får sett ordrestatusen? pga at abonnementet ikke er klart enda?

 

bare lurer, jeg gleder meg nemlig til ny telefon!

 

og en annen ting, må jeg hente telefonen på posten? eller får jeg den i postkassen? og er telefonen klar til bruk når jeg får den, med hensyn til abonnementet?

 

takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og en annen ting, må jeg hente telefonen på posten? eller får jeg den i postkassen? og er telefonen klar til bruk når jeg får den, med hensyn til abonnementet?

Synes å huske at telebutikken leverer på døren. Koster visst 45 for alle pakker unansett og så kommer det hjem til deg, ikke værst synes jeg.

 

Om du ikke er hjemme legger budet lapp i postkassen din så du kan hente pakken på posten.

Lenke til kommentar

Mine erfaringer har egentlig vært litt blandede. Her kommer noen av mine bestillinger på telebutikken.no (bortsett fra nummer fire):

 

1. Bestilte en Panasonic GD87 om morgenen den 17. mars. Fikk den 18. mars hjem på døren! Service!

 

2. Bestilte en T610 (til/for moren min) i begynnelsen av juni. 1. eller 2. Fikk mobilen i august. Dårlig service.

 

3. Bestilte en Nokia 6600 den 2. november. Sender en mail etter 4 dagers venting, og får i retur at de ikke får den inn på lager før 24-25. november. My ass! Avbestilte orderen.

 

4. Bestilte heller 6600 hos MPX. Får den tre dager senere. Service - men et dødt piksel... :( (Får fikset dette snart)

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Telebutikken virker som meg som en bedrift som ikke vet hva intern komunikasjon er for noe. Bestillte e700 der fol lenge siden. Men ingenting har kommet. Hver gang en ny person fra sjappa svarer på mail kommer det et nytt svar som ikke henger i hop med de andre svara. Virker nesten som dem bare finner på noe å si. Nå har dem i tilllegg slutta å svare. Så tviler VELDIG sterkt på at jeg vil ha noe mer med dem å gjøre...

Lenke til kommentar
Telebutikken virker som meg som en bedrift som ikke vet hva intern komunikasjon er for noe. Bestillte e700 der fol lenge siden. Men ingenting har kommet. Hver gang en ny person fra sjappa svarer på mail kommer det et nytt svar som ikke henger i hop med de andre svara. Virker nesten som dem bare finner på noe å si. Nå har dem i tilllegg slutta å svare. Så tviler VELDIG sterkt på at jeg vil ha noe mer med dem å gjøre...

vel vel,

nå har jeg bestillt den og alt ser ut til å være i orden til nå,

får håpe at alt går som planlagt.

Men vet du ingen ting om hvorfor du ikke har fått den enda?

høres ikke ut som god service akkurat, dessverre.

 

Tror jeg holder meg unna der i fremtiden jeg og.

 

Er det noen som har bestilt e700 fra telebutikken og faktisk fått den her da?

Lenke til kommentar
Har bare en erfaring med telebutikken.Det var den dagen 6600 kom, ringte å lurte på om jeg kunne komme å hente tlf slik at jeg slapp å vente.Gikk fint det bare at prisen var 1500 høyere enn de oppga(de skulle ha 5012 påwebsidene og 6490 i butikken) Kommer aldri til å sette mine bein eller taster i den sjappa noe mer

Websiden er helt uavhengig i forhold til selve butikken.. Nettbutikken er faktisk veldig billig...

Lenke til kommentar
Websiden er helt uavhengig i forhold til selve butikken.. Nettbutikken er faktisk veldig billig...

 

Spiller det noen rolle,alt jeg ville var å hente telfon for å spare tid. At det er dyrere i en butikk er helt greit med tanke på selgere husleie strøm osv.

Men 30 % økning i butikk kontra web er svindel uansett hvordan du ser på det.

 

Dette var ikke noe vanlig butikk kjøp,jeg fikset alt selv, bestilling betaling osv ville bare hente pakken på lageret for å spare tid.

De slapp jo til t.o.m. å bære den til posten, var villig til å betale for frakten slik at de hadde litt ekstra for "bryderiet" (hvis det kan kalles bryderi å ha en ivrig kunde)

 

PAPPFIRMA

Lenke til kommentar
jeg bestillte meg en samsung e700 med youngtalk abonnement på telebutikken.no,

jeg fikk en mail med ordrebekreftelse.

På denne mailen var det linker til pakkesporing og ordrestatus, men når jeg bruker de linkene så står det at telehuset ikke finner ordren.

 

Det står på siden dems at bestillinger med abonnementer der nummeret skal videreføres tar litt tid, er det derfor jeg ikke får sett ordrestatusen? pga at abonnementet ikke er klart enda?

 

bare lurer, jeg gleder meg nemlig til ny telefon!

 

og en annen ting, må jeg hente telefonen på posten? eller får jeg den i postkassen? og er telefonen klar til bruk når jeg får den, med hensyn til abonnementet?

 

takker :)

Er det ikke best å spørre telebutikken.no folka om dette? Har du prøvd å ta kontakt med de?

Lenke til kommentar
jeg bestillte meg en samsung e700 med youngtalk abonnement på telebutikken.no,

jeg fikk en mail med ordrebekreftelse.

På denne mailen var det linker til pakkesporing og ordrestatus, men når jeg bruker de linkene så står det at telehuset ikke finner ordren.

 

Det står på siden dems at bestillinger med abonnementer der nummeret skal videreføres tar litt tid, er det derfor jeg ikke får sett ordrestatusen? pga at abonnementet ikke er klart enda?

 

bare lurer, jeg gleder meg nemlig til ny telefon!

 

og en annen ting, må jeg hente telefonen på posten? eller får jeg den i postkassen? og er telefonen klar til bruk når jeg får den, med hensyn til abonnementet?

 

takker :)

Er det ikke best å spørre telebutikken.no folka om dette? Har du prøvd å ta kontakt med de?

forsovet kunne jeg jo det, men de er så treige med å svare.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...