Gef Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Får opp en slik popup nesten hvert 15min, jeg ser en film, så kommer den, jeg spiller, så kommer den, den avbryter spillet og filmen...utrolig plagsomt! Har prøvd å fjernet det med spybot, men det gikk ikke, noen som vet hvordan jeg kan fjerne det uten å reinstallere windows?
BASF Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Prøv programmet ad-aware www.lavasoft.de det fjerner det meste og er gratis
Gef Skrevet 24. november 2003 Forfatter Skrevet 24. november 2003 scannet...fant 22 components...får håpe det var nok til å fjerne dritet! Takk for kjappt svar!
|SeVen| Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 scannet...fant 22 components...får håpe det var nok til å fjerne dritet! Takk for kjappt svar! Installert Zonealarm pro, den er svært effektiv mot popups
MemorX Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 (endret) Hvis du installerer Google Toolbar, så slipper du popups. Samtidig har du et meget kjekt søkefelt, slik at du ikke trenger gå tinn på google for å søke der. Du finner den her: http://toolbar.google.com Endret 24. november 2003 av MemorX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå