Judaz Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Jeg er litt skuffet over overklokkingsresultatet på mitt Radeon 8500LE kort. Tenkte jeg skulle prøve å voltmodde kortet og sette på noe bedre kjøling, men jeg har støtt på et lite problem. Jeg får ikke til å ta av den orginale kjøleren fra skjermkortet. Den sitter dønn fast. Dette er et Hercules Radeon FDX8500LE. Er det noen som kan gi meg et lite tips? - Judaz -
dp Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 selv så tok jeg et barber blad og og dyttet det imellom gpu/kjøleribben på mitt geforce 2 gts kort. måtte bruke makt...
sete Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg lurer på nøyaktig det samme! (derfor fant jeg denne tråden etter et søk på forumet) Har også gjort noen søk på google.com og fant bl.a disse sidene: Radeon 8500 Cooling Guide Water-Cooling the Radeon 8500 ATI Radeon Cooling Som dere ser er dette BBA Radeon 8500-kort. Jeg har et Hercules 3D Prophet FDX 8500LE 64MB DDR og som man kan se på bildet, er det kun en vifte på GPU. Kan jeg bytte denne ut med en vanlig Socket 7 kjøleribbe, som eventuelt limes på med termisk lim? Kortet er flashet til Radeon 8500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå