Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei! default_Happy.gif Jeg studerer ved NTNU og holder på med en forskningsoppgave der jeg studerer bruket av Tinder.

 

Jeg ønsker å få stilt noen spørsmål til aktive brukere av applikasjonen. I rapporten skal deltagere være anonym, så navnet/brukernavnet etc. vil ikke være med. Jeg vil stille spørsmål som f.eks. hva mener du er starten på et romantisk forhold på Tinder og positive/negative erfaringer.

Send meg en privatmelding eller e-post på [email protected] så tar vi det derfra.
På forhånd takk!default_Happy.gif

 

Mvh Steffen 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg kan jo svare på det her. Men eg bruker tinder for alle de feile grunnene, og det er vel jeg folk prater om, om de har opplevd noe ekkelt på tinder XD hahaha

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk ikke er interessert i å diskutere trekanter firkanter og femkanter.... Jeg som trodde geometri og trigometri var interessant tema. Men neida, folk blir bare sur på meg, forteller meg at jeg er ekkel, at jeg skal slutte prate om sånne ekle ting og så sletter de meg.... Jeg skjønner ikke.

Og når jeg spør om folk kan svelge. Slik at jeg forsikrer meg at de ikke spiser gjennom maskiner eller andre hjelpemidler, blir de enda mer forbannet. Liksom når ble det uvanlig å spørre folk ut på resturant? Det er jo kjekt å vite om de kan svelge, ellers blir det jo litt teit å invitere på resturant. Eller er det bare jeg som er på blåbærs tur?

Endret av Andysowhatgg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Kanskje ikke det du ønsker å vite, men inntrykket mitt samsvarer med det BadCat sier. Føler Tinder var langt bedre med en gang det kom, men nå virker det som om det er litt dødt og at det er mye spam.

 

Har ikke Tinder selv (trenger det ikke og ønsker det ikke), men har hatt det plenty ganger før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...