Gå til innhold

Mus og tastatur henger seg i CounterStrike?


Anbefalte innlegg

HEi.

Jeg er CS avhengig, derfor skriover jeg dette i fortvilelse. Musen min (mx500) henger seg veldig ofte i cs. Dette har aldri skjedd før, men plutselig så har dette problemet startet. Det samme skjer med tastaturet. Man trykker inn en knapp, og personen begynner ikke å gå før etter 0.5 sec elns og slutter ikke før 0.5 sec etterpå. Musa bare plutselig henger seg og man kan ikke sikte.

Jeg har prøvet å blåse bort støv osv fra laseren, men det hjalp ikke. JEg har skiftet musematte, sammme resultat. Jeg har prøvet en annen mus, optisk, og det hjalp ikke. Jeg har prøvet å resinstallere Cs, HL og begge to, men ingenting forandrer seg.

 

Men det som er rart, er at dette KUN skjer i Counterstrike(1.5)! Det skjer ikke UT 2003 eller Windows.

 

 

Hva kan en desperat person gjøre!??!?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er du på ventrilo når dette skjer?

 

musen min hang seg til tider da jeg skrudde av direct input i dette programmet

 

 

ellers hvis det er usb mus og tastatur kan det tenkes det er strømsparingsfunksjonalitet som gjør dette, mener du kan skru av slikt et eller annet sted i kontrollpanel (xp)

 

sitter ikke i xp selv så kan ikke hjelpe deg noe mer...

Lenke til kommentar

JEg kan si det sånn at det at personen ikke ghår før om 0.5 sek kan skyldes ren LAGG i cs FFS.

Det er det samme med musa.. men jeg trur helst det er oppløsning og type render du kjører.

Om du kjører direct 3d så er det ofte det lagger i musa.. om du kjøre mus bruk alltid USB.

Open gl kan fjerne museproblem..

Tastatur er nok kanskje ledning feil.. skjekk koblingene og slik..

det kan være masse feil men det jeg hra skrevet er sannsynligvis det som er galt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...