Shadowxx Skrevet 21. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2016 Heij jeg skal spille NFS på pc men jeg kommer innn på spillet men det funker ikkje som det skal.når jeg kommer inn på menyen så er det som en som holder en opp kanppen inne har prøvd og tatt ut mus og tatature og kontroll ol noen tips for nesten ikkje gjort noe jeg kommer ikkje in på innstillinger på spillet en gang.takk for raske svar plz hjelp meg Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Du kan starte med å fortelle oss hvilket NFS og hvilket os. Men det som har fungert med NFS spill tidligere har vært å bruke kompabilitetsmodus. Høyreklikk EXE fila og gå til kombabilitet. Prøv deg frem med Win 7 osv å se om dette hjelper. Endret 21. mai 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Du kan starte med å fortelle oss hvilket NFS og hvilket os. Men det som har fungert med NFS spill tidligere har vært å bruke kompabilitetsmodus. Høyreklikk EXE fila og gå til kombabilitet. Prøv deg frem med Win 7 osv å se om dette hjelper. win 10 pro gtx 980 i sli Det nye NFS edit: prøvde med kombabilitet går ikkje. det var de penga rett ut i møøka Endret 21. mai 2016 av Shadowxx Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2016 Prøv dette: I had my problem FIXED by disabling in-game Origin OverlaySimply right click on your NFS Rivals boxart on your OriginSelect Game Properties then check the box "Disable blah blah blah" Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Prøv dette: I had my problem FIXED by disabling in-game Origin Overlay Simply right click on your NFS Rivals boxart on your Origin Select Game Properties then check the box "Disable blah blah blah" er det ikkje for NFS Rivals prøvd går ikkje Endret 21. mai 2016 av Shadowxx Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2016 jeg detaktiverte vjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå