Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Markedsføring og salg av eiendom VÅR 2016


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

noen som vet om man må ha innholdfortegnelse osv?

Står på forsiden at man skal ha innholdsfortegnelse og sammendrag :) Oppsett kan telle 10% av karakteren.

 

skal da vi ha 2 innholdsfortegnelse pga det er 2oppgaver, også 1 sammendrag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder 1b, dro dere inn noen andre emner eller lover enn meglerskikk? Eller skrev dere egentlig bare personlig ?

Skrevet

Når det gjelder 1b, dro dere inn noen andre emner eller lover enn meglerskikk? Eller skrev dere egentlig bare personlig ?

Personlig fokuserte jeg mest på opplysningsplikt med et lite innslag av meglerskikk.

Skrevet

om det skulle være slik at du lander på 23-24 så tror jeg neppe at de legger så stoor vekt på det

 

Hvor mange sider lander dere på forresten, tviler på at jeg treffer 25 med mindre jeg slenger inn vedlegg

Skrevet

Hvordan tolker dere siste del av oppgave 2? "Og hvordan forberede og  planlegge for bedre service?". Menes det å gi serviceløftet? altså segmentering osv. Eller muliggjøre serviceløftet? Eksempelivs markedsorientering?

Skrevet

Tolket det som at det var like greit å ta med hele servicepyramiden. Altså både gi serviceløftet, muliggjøre det og tilslutt levere det. Begrunnelsen er fordi oppgaven går jo ut på å holde et seminar angående dette, med andre ord så er levere serviceløftet delen fortsatt en del av planleggingsfasen fordi man planlegger hvordan man leverer bedre service. Gir heller ikke mening i mitt hode å bare ta for seg deler av denne modellen.

Skrevet

Tolket det som at det var like greit å ta med hele servicepyramiden. Altså både gi serviceløftet, muliggjøre det og tilslutt levere det. Begrunnelsen er fordi oppgaven går jo ut på å holde et seminar angående dette, med andre ord så er levere serviceløftet delen fortsatt en del av planleggingsfasen fordi man planlegger hvordan man leverer bedre service. Gir heller ikke mening i mitt hode å bare ta for seg deler av denne modellen.

Skrevet

Høres logisk ut at planlegging foregår gjennom prosessen, men tviler på at den er så omfattende at vi skal ta med hele pyramidene grunnet det er altfor mye stoff. Satser heller på å muliggjøre for der er iallefall strategi nevnt og ikke minst service chain modellen i tillegg er dette en del av EKM leksjonene og kapittel... Å gi er jo en planleggings del, men det er jo i forhold til markedet og kunder! Å muliggjøre er jo til ansatte, dessuten står det BEDRE service slik jeg tolker at det allerede er i bevegelse. Så jeg utelukker å gi løftet.

Skrevet

Jepp, men i teksten står det jo "og hvordan vi kan påvirke dem til å velge oss når vi treffer dem personlig". Så tok utgangspunkt i at man skulle ha med hele service prosessen.

 

Men ut i fra svar her tidligere i tråden virker det uansett som om man har stor personlig frihet mtp oppgaven. Var jo blant annet lov til å drøfte hvordan boligselger velger megler selv om oppgaven spesifikt ber om boligkjøper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...