Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC tar en tvungen omstart mens den laster ned torrents


Anbefalte innlegg

 

Det funket derimot ikke mot at PC slår seg av/på under nedlast.

 

Har du noen mulighet for å teste torrenting med kablet nettverkstilkobling?

Hvis det er stabilt, så er vel feilen lokalisert til det trådløse nettverkskortet, HW & drivere.

(Og så spørs det om du kan gjøre noe med det.)

 

En annen ting å prøve er å begrense max download/upload speed i torrent-programmet til noe under max speed for trådløs-forbindelsen.

 

 

Har ikke mulighet til det, nei. Hvis jeg hadde det, ville jeg ha brukt det for å si det slikt.

Hvis det viser seg å være trådløse nettverkskortet, så synes jeg det er litt rart. Grunnen til dette er fordi en venn av meg, som jeg deler leilighet med (1 av 2), har samme problemet med sin PC. Han har også et nettverkskort fra Asus, men et annet kort. Jeg har 3 antenner, han har 2. Det er kun når han også laster ned torrents det skjer. Min andre venn som bor i samme leilighet, har ikke nettverkskort i det hele tatt. Han bruker mobilen "som nettverkskort", og opplever ikke noe av dette.

 

EDIT: Vil bare legge til at jeg laster ned spill fra Steam o.l uten noen problemer. Jeg har også klart, nå nettopp, å laste ned noe, uten å gjøre annet enn å bruke Deluge som torrentprogram. Ingen reboot. Men jeg antar det er et midlertidig problem som kan dukke opp hipp som happ.

Endret av DaMole
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...