Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skriftlig eksamen spansk II våren 2016


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte å lage denne tråden for oss som kom opp i skriftlig eksamen i spansk, slik at vi kan dele lenker, tips, ord og uttrykk og diskutere alt som kan være nyttig til eksamen den 23. mai. Skal selv poste noe dokumenter her med tips og regler, så snart som jeg finner de fram!

 

Kjør på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom også opp i spansk skriftlig... Trenger all den hjelp jeg kan få :hm:

Har noen filer med bindeord og lignende, og jeg tror sensorene setter pris på at man bruker det slik at teksten kan bli mer variert o.l. Skulle gjerne lagt dem til her, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det hehe.

 

Noen som forresten har noen tanker om hvilke typer oppgaver det kan bli?

Lenke til kommentar

 

Jeg kom også opp i spansk skriftlig... Trenger all den hjelp jeg kan få :hm:

Har noen filer med bindeord og lignende, og jeg tror sensorene setter pris på at man bruker det slik at teksten kan bli mer variert o.l. Skulle gjerne lagt dem til her, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det hehe.

 

Noen som forresten har noen tanker om hvilke typer oppgaver det kan bli?

Vil du sende vedlegget på e-post til meg :) ??? 

hadde vært mye til hjelp, gruer meg til hvordan oppgavene er :/

Lenke til kommentar

noen som har ideer om hva slags tema som kan være aktuelt for årets eksamen ?? 

Hadde en tentamen som var en gammel eksamen, og da var temaet utveksling. Var oppgaver hvor man skulle svare på om man hadde lyst å dra på utveksling, i så fall - hvorfor eller hvorfor ikke? Også skulle man også skrive om et land man hadde lyst til å dra til da og hva man ville gjort osv. Tror også temaet har vært noe med penger og sånne småjobber man har når man er ung. Hvordan man tjener penger og slikt, også noe med bøker - om man liker å lese osv.

 

Temaet blir vel kanskje noe som er relevant for oss i dag som vi har allmennkunnskaper om. Reising har jo vært mange av temaene på eksamener, og kanskje også det å være ung og hvordan det er. Men har egentlig ingen anelse da, hehe. Bare noe man kan anta.

Lenke til kommentar

 

Jeg kom også opp i spansk skriftlig... Trenger all den hjelp jeg kan få :hm:

Har noen filer med bindeord og lignende, og jeg tror sensorene setter pris på at man bruker det slik at teksten kan bli mer variert o.l. Skulle gjerne lagt dem til her, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det hehe.

 

Noen som forresten har noen tanker om hvilke typer oppgaver det kan bli?

 

Kunne du ha sendt det dokumentet til meg også? :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kom også opp i spansk skriftlig... Trenger all den hjelp jeg kan få :hm:

Har noen filer med bindeord og lignende, og jeg tror sensorene setter pris på at man bruker det slik at teksten kan bli mer variert o.l. Skulle gjerne lagt dem til her, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det hehe.

 

Noen som forresten har noen tanker om hvilke typer oppgaver det kan bli?

 

Kunne du ha sendt det dokumentet til meg også? :)

 

Så dessverre ikke at du skrev før nå  :hm:  Men håper det gikk bra med dere alle!

 

Hva tenker dere om oppgavene? Hvilken valgte dere på oppgave 4? Hva skrev dere om?

Lenke til kommentar

Uff da, gikk egentlig ikke så bra med meg heller, kunne gått bedre. Får nok 4 eller noe, men kan alltids håpe på 5 selv om det er ganske urealistisk  :hm:

 

Valgte også b på oppgave 4, følte at det var den eneste av de jeg hadde å skrive noe om i det hele tatt hahah

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg ga egentlig litt opp på oppgave 4. Var en del lyd i lokalet, folk holdt på å gå, jeg følte ikke jeg skjønte oppgavene og jeh visste ikke hva jeg skulle skrive :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...