TrulsHE Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Den irriterende hvite greia med elecard-teksten plager meg!!!!!! Trenger derfor en annen codec for det samma. Hvilken? Eller går det an å fjerne den hvite greia som flyr over bildet?
atrax Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Bare søk etter mpeg 2 codec på google du, så skal du se at du finner noen andre..
TrulsHE Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Lastet ned Stinky's MPEG-2 codec, men kan ikke si at det hjalp noe... Sikkert andre også, men disse er ikke gratis etter det jeg så. Filen som jeg ikke får spilt av heter AVSEQ01.MPG. gspot klarer ikke å si hvilken jeg trenger. Får bare n. a. Noen som kan hjelpe meg?
TrulsHE Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Med Elecard-codecen virker det.. Er det et gratis alternativ til den? Trenger samma codec, men det hvite merket kommer flygendes over skjermen.
bergangster Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Hva med å bare installere ffdshow eller nimo lite-pack? Da skulle du ha det som trengs...
TrulsHE Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Skrevet 21. desember 2003 Hva med å bare installere ffdshow eller nimo lite-pack? Da skulle du ha det som trengs... ffdshow virka ikke. nimo legger jeg ikke inn! fikk masse trøbbel sist gang...
atrax Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 En codec-pakke som er bra, er Gordian Knot. Den lager ikke krøll slik som Nimo sin tilfeldige samling av diverse codec's, og er det eneste av codec's jeg har installert på min maskin, utenom de som følger med WinXP + WMP 9. Gordian Knot finner du på www.doom9.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå