Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg gikk ut av tredje klasse på videregående i fjord, fikk vi ett ark om hvordan man skulle gjøre skole pc-en om til privat pc. Jeg har selvfølgelig mistet dette arket og lurer på om det er en måte og gjøre dette på? Har ikke åpnet skole pc-en før nå, så har egentlig ikke tenkt så mye på dette. Men det kommer opp at jeg kan ha uekte/falskt windows program osv... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg gikk ut av tredje klasse på videregående i fjord, fikk vi ett ark om hvordan man skulle gjøre skole pc-en om til privat pc. Jeg har selvfølgelig mistet dette arket og lurer på om det er en måte og gjøre dette på? Har ikke åpnet skole pc-en før nå, så har egentlig ikke tenkt så mye på dette. Men det kommer opp at jeg kan ha uekte/falskt windows program osv... 

 

 

Anbefaler å ta kontakt med skolen, da du mest sannsynlig får en cd fra skolen eller nedlastnings lenke til Windows =)

 

Går utifra maskinen er satt opp i Domene, fjerner du domene kan du få problemer med diverse =)

Lenke til kommentar

 

Har du filer på den du må ta vare på? Ta backup. Last ned windows og fjern hele dritten.

 

du e mg ein løgnas, koffer i all verden lasta d nr om du kan få orginalt media?

 

 

Ehh, du er klar over at du kan laste ned original-ISO fra Microsoft sin hjemmeside?

Lenke til kommentar

 

 

Har du filer på den du må ta vare på? Ta backup. Last ned windows og fjern hele dritten.

 

du e mg ein løgnas, koffer i all verden lasta d nr om du kan få orginalt media?

 

 

Ehh, du er klar over at du kan laste ned original-ISO fra Microsoft sin hjemmeside?

 

 

Da er du avhengi av at nøkkelen står skrevet på PC-en. Skole PC-en jeg fikk hadde en Vista nøkkel under selvom det var W7 pro på den.

Lenke til kommentar

 

 

Har du filer på den du må ta vare på? Ta backup. Last ned windows og fjern hele dritten.

 

du e mg ein løgnas, koffer i all verden lasta d nr om du kan få orginalt media?

 

 

Ehh, du er klar over at du kan laste ned original-ISO fra Microsoft sin hjemmeside?

 

 

skolene har som regel eget medie som følger med maskinene som inneholder blandt annet Office. er greit å ha dette med =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...