Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har ansvar en hjemmeside som heter www.flb.no, det er en hjemmeside for Flekkerøy Bedehus.

I den sammenheng ønsker jeg å legge inn dagens bibelord fra www.bibel.no.

Jeg ønsker at den skal se ut som en integrert del av nettsiden.

 

Her er link til bibel.no sin side om iframen:

http://www.bibel.no/bibelord.aspx 

 

Jeg har funnet ut hvordan jeg kan legge den inn som en iframe, men da har den samme utseende som den på bibel.no

 

Kan noen forklare meg hvordan jeg går fram for å forandre utseende på denne, slik at den passer bedre til vår hjemmeside, eller er det andre måter å legge den inn på slik at den får samme utseende som hjemmesiden?

 

Mvh

Harald 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og takk for raskt svar!

 

Det stod følgende nederst på nettsiden med bibelsitat:

 

HTML-koden er gjort så enkel som mulig, slik at den lett kan integreres og tilpasses en eksisterende nettside. For å hjelpe med dette har vi også laget et CSS-stylesheet som finnes på følgende adresse:

http://www.bibel.no/nettbibel/service/BibelOrd.css. Med dette stilarket kommer dagens bibelord til å fremstå på samme måte som på www.bibel.no.

 

Jeg har kanskje misforstått, men jeg trodde det gikk an å integrere stilarket til denne iframen i wordpress-temaet, også justere utseende der?

Lenke til kommentar

Hvis de ikke tilbyr tjenesten gjennom et eller annet api, må det nesten lages en liten scraper, som laster ned siden og skreller vekk alt annet enn selve bibel-ordet, så kan du integrere dét på hjemmesiden. Har ikke filla peiling på wordpress, men skal vedde på at det fins en eller annen plugin der ute som kan gjøre jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...