Gå til innhold

Rom 47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bilder fra samme blikkstille hav, for dette tok du i går ikke sant? Jeg var på Valderøya og jeg har aldri sett så stille sjø der ute før. Nok om det, bildet er helt tipp topp! Nydelige farger!

Hei, bilde ble tatt i går ja..lot meg inspirere av de mange fargerike solnedgangsbildene som er tatt de siste dagene fra Skansegata og ruslet bort der, jeg var ikke alene for å si det sånn :)

En båt kom inn mens jeg fotograferte og laget de flotte bølgene.

En som lot seg inspirere av det flotte kveldsbildet ditt fra Tueneset...gå inn på fb sida til Ruben Molnes Photography og se bildet hans der og hva han skriver :)

Takk for finfin kommentar :)

Mvh Oddmund

Endret av okjo
Lenke til kommentar

 

Jeg har bilder fra samme blikkstille hav, for dette tok du i går ikke sant? Jeg var på Valderøya og jeg har aldri sett så stille sjø der ute før. Nok om det, bildet er helt tipp topp! Nydelige farger!

Hei, bilde ble tatt i går ja..lot meg inspirere av de mange fargerike solnedgangsbildene som er tatt de siste dagene fra Skansegata og ruslet bort der, jeg var ikke alene for å si det sånn :)

En båt kom inn mens jeg fotograferte og laget de flotte bølgene.

En som lot seg inspirere av det flotte kveldsbildet ditt fra Tueneset...gå inn på fb sida til Ruben Molnes Photograpy og se bildet hans der og hva han skriver :)

Takk for finfin kommentar :)

Mvh Oddmund

Ja, jaggu var han inspirert du! Han hadde jo akkurat samme bildet, bare tatt litt tidligere på kvelden, det var litt lysere. Vi ser vel litt likt vi landskapsfotografer kanskje. ☺

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...