Gå til innhold

Ferrari 3000 fra Acer


D2001

Anbefalte innlegg

Hey!

Bestilte en Ferrari 3000 fra mpx.no igår. Helt syke greier! Maskinen er jo loada med alt som finnes av teknologi å greier!!

 

Altså, har mest peiling stasjonære PCer når det gjelder ytelse. Det jeg lurer på er:

Hva er AMD XP-M 2500+ god for? Noen stasjonære CPUer den kan sammenlignes med? Som en Centrino-basert PC som yter mye, mye mer i MHz enn en P4.

 

 

Takker!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, det betyr at den har strømsparingsfunksjoner. Acer Ferrari er dritkul, men Acer TM 803 LCi/LMi har bedre batteritid.

Den har vel bedre batteritid... MEN som en ihuga ferrari-fan så kan ikke mye endre min mening om hva som er best til den prisen *grin*

 

Til sammen er altså kun strømsparingsfunksjonen som skiller CPUen i "Ferrarien" i forhold til den stasjonære CPU-utgaven??

Uansett, de 2500 "MHz"ene holder vel for meg (skal bruke PCen til bilder, mp3er, filmer, tekstbehandling etc...)

Lenke til kommentar

Har hatt lyst på denne maskinen en stund selv :D

Men har ventet litt på at Hardware.no eller barbara.no skulle ta en aldri så liten test av den.. har litt lyst å se hva de mener om den da jeg virkelig verdsetter meningene deres når det kommer til utstyr jeg vil ha :roll:

 

Håper det kommer snart, hadde vært litt digg, er det bare meg som går å venter?

:dontgetit:

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...