Gå til innhold

fjerning av ramsinks og AS lim


Feanor

Anbefalte innlegg

Hei.

 

for en stund siden fant jeg ut at jeg skulle sage opp en gammel pentiumkjøler og lime disse fast på rambrikkene på mitt ti4600.

Nå angrer jeg litt og vil ta de av.

Da jeg limte på så regnet jeg med at sannsynligheten for at jeg ville angre meg var tilstede, så jeg tynnet ut limet med AS2 (dette skulle gjøre det lette å fjærne etterpå sto det på nettsiden til as)

 

Hvordan går jeg frem for å ta av ribbene og for å fjernet limrestene?

 

 

Er det stor sjanse for at jeg klarer å rive istykker rambrikkene?

 

noen som har gjort noe lignende? positivt resultat?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

for en stund siden fant jeg ut at jeg skulle sage opp en gammel pentiumkjøler og lime disse fast på rambrikkene på mitt ti4600.

Nå angrer jeg litt og vil ta de av.

Da jeg limte på så regnet jeg med at sannsynligheten for at jeg ville angre meg var tilstede, så jeg tynnet ut limet med AS2 (dette skulle gjøre det lette å fjærne etterpå sto det på nettsiden til as)

 

Hvordan går jeg frem for å ta av ribbene og for å fjernet limrestene?

 

 

Er det stor sjanse for at jeg klarer å rive istykker rambrikkene?

 

noen som har gjort noe lignende? positivt resultat?

Det er alltid en sjangs for at noe går til bloksberg, men det skulle du egentlig tenkt mer på når du startet med prosjekt kjøleribbe..

 

Men men for å få av ribbene prøv med hårføner og varm opp litt etter litt, etter hvert burde de begynne å løsne, så tror jeg du må snurre ribba rundt og rundt til limen slipper (bruker å funke).. Til å få av svineriet prøv med isopropanol...

 

husk alt gjøres på eget ansvar :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...