Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finne en kjæreste? Hvor treffer folk hverandre egentlig?


Anbefalte innlegg

Har vært mye sammen med kafejenta i det siste. Vi har det veldig hyggelig sammen og vi er intime med hverandre. 

 

Jeg vet at G27 var "bekymret" for meg, men dessverre så burde han være bekymret på en annen måte. Som ofte skjer for min del, så mister jeg litt interessen. 

 

Lurer på om jeg kan være "skadet" av tidligere kjærlighetssorg (og hvor jeg virkelig var stupforelsket) og at jeg har blitt "sær" av å være singel så lenge. Men jeg liker å være singel altså. Og jeg liker å møte nye jenter. Jeg har lyst på andre jenter. Og jeg synes av og til monogami virker veldig tåpelig. Ser ikke helt poenget med det. Det er den innledende fasen av et forhold jeg alltid har likt. Spenningen. Det nye. Det ukjente.

 

Og så er jeg livredd for å såre noen også. Det virker som hun begynner å like meg veldig godt... :(

 

Høres sikkert ut som en asshole nå, men slik har jeg det i hvert fall... :(

 

Jeg vet at mange hadde drept for å være sammen med en slik jente som dette og vi får nesten ubehagelig mange blikk når vi er ute og går sammen. Men allikevel så tenker jeg slik...:(



Anonymous poster hash: ceba1...539
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fult forståelig at du trives veldig godt som singel, særlig nå som du har fått dreisen på sjekking på dagtid. Det er noe interessant hvordan du startet tråden med hensikt i å utvikle deg selv og treffe en potensiell kjæreste, og nå etter å ha utviklet deg stort på kort tid, har du endret mening. Du høres nemlig ikke ut som et rævhål, men du høres mye mer selvsikker ut enn i de første innleggene dine. Noe du selvfølgelig er etter utviklingen du har hatt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fult forståelig at du trives veldig godt som singel, særlig nå som du har fått dreisen på sjekking på dagtid. Det er noe interessant hvordan du startet tråden med hensikt i å utvikle deg selv og treffe en potensiell kjæreste, og nå etter å ha utviklet deg stort på kort tid, har du endret mening. Du høres nemlig ikke ut som et rævhål, men du høres mye mer selvsikker ut enn i de første innleggene dine. Noe du selvfølgelig er etter utviklingen du har hatt! 

 

Jeg skjønner hvordan du tenker og takker for komplimentet (tror jeg), men om du leser hovedinnlegget på nytt, så er det egentlig ikke så mye som har endret seg :) 

 

"Det skal sies at jeg ikke er uerfaren med jenter og har en god del hakk på sengestolpen." 

 

Alt før jeg startet denne tråden hadde jeg erfaring med å treffe jenter på dagtid og i hverdagslige situasjoner, men det er klart at jeg har dokumentert et par episoder her som har vært litt utenom det jeg gjør hver dag (for eksempel å stoppe jenter på åpen gate). 

 

Når jeg laget tråden hadde jeg som motivasjon å få kjæreste, men kanskje like mye fordi jeg følte det var på tide og at jeg burde oppleve dette aspektet ved livet. Men så når jeg har muligheten, så kommer jeg tilbake til hvordan ting har vært tidligere de siste årene også. Jeg ser ikke helt poenget og får ikke de store følelsene.

 

Har lyst til og kommer til å treffe henne igjen (vi har alt laget en avtale), men jeg ser liksom ikke for meg at det skal bli noe veldig seriøst ut av det. Synd egentlig...

 

Anonymous poster hash: ceba1...539

Lenke til kommentar

 

*snip*

 

 

Tusen takk for svar! Hvordan opptrer du egentlig når du ser en drit deilig jente. Er du redd for å stirre? Jeg personlig er kjempe redd for å bli tatt av noen for å bare gi et knapp blikk. Prøver å ikke avsløre meg selv.

 

Anonymous poster hash: f6ba3...0ff

 

 

 

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

 

Tusen takk for svar! Hvordan opptrer du egentlig når du ser en drit deilig jente. Er du redd for å stirre? Jeg personlig er kjempe redd for å bli tatt av noen for å bare gi et knapp blikk. Prøver å ikke avsløre meg selv.

 

Anonymous poster hash: f6ba3...0ff

 

 

Jeg stirrer ikke, men jeg ser, med god apetitt og uten skam eller skyld for at jeg liker henne og synes hun er attraktiv og ja, deilig. Det jeg prøver å kommunisere med kroppsspråk og øyne er at om vi blir alene på tomannshånd så er det 'game over' og at det ikke finnes noen større nytelse for henne enn å bli naken sammen med meg. Haha! Har ofte et lite lurt smil...

 

Kanskje mer enn du spurte om. Men om du er redd for å vise jenter at du liker de og begjærer de, så tror jeg ikke du kommer særlig langt, er jeg redd :)

 

Du har ingenting å skamme deg over.

 

Anonymous poster hash: ceba1...539

Lenke til kommentar

 

 

 

Tusen takk for svar! Hvordan opptrer du egentlig når du ser en drit deilig jente. Er du redd for å stirre? Jeg personlig er kjempe redd for å bli tatt av noen for å bare gi et knapp blikk. Prøver å ikke avsløre meg selv.Anonymous poster hash: f6ba3...0ff

 Jeg stirrer ikke, men jeg ser, med god apetitt og uten skam eller skyld for at jeg liker henne og synes hun er attraktiv og ja, deilig. Det jeg prøver å kommunisere med kroppsspråk og øyne er at om vi blir alene på tomannshånd så er det 'game over' og at det ikke finnes noen større nytelse for henne enn å bli naken sammen med meg. Haha! Har ofte et lite lurt smil... Kanskje mer enn du spurte om. Men om du er redd for å vise jenter at du liker de og begjærer de, så tror jeg ikke du kommer særlig langt, er jeg redd :) Du har ingenting å skamme deg over. Anonymous poster hash: ceba1...539
Jeg skammer meg heller om at andre ser at jeg ser, for eksempel når vi sitter på biblioteket og det sitter andre rundt. Folk legger jo merke til om jeg vrir hodet midt og hvor ofte jeg ser meg rundt. Og det vet jo også hvem som er mest attraktive i rommet, og ser jeg på 9er jenta så blir det jo nesten obvious for de rundt. Blir litt kleint føler nå jeg, men skal prøve noe slikt idag.

 

Anonymous poster hash: f6ba3...0ff

Lenke til kommentar

Jeg skammer meg heller om at andre ser at jeg ser, for eksempel når vi sitter på biblioteket og det sitter andre rundt. Folk legger jo merke til om jeg vrir hodet midt og hvor ofte jeg ser meg rundt. Og det vet jo også hvem som er mest attraktive i rommet, og ser jeg på 9er jenta så blir det jo nesten obvious for de rundt. Blir litt kleint føler nå jeg, men skal prøve noe slikt idag.

Anonymous poster hash: f6ba3...0ff

 

 

Tror du misforstår meg her.

 

Å sitte å vri på hodet og se seg ofte rundt ER kleint og er jo noe helt annet enn hva jeg snakker om. 

 

Jeg snakker om hvordan du ser på en jente når du er sammen med henne, går forbi henne og ellers snakker med henne.

 

Å sitte og vri på hodet og glo på jenter er IKKE kult.

 

På bilioteket eller lesesalen, så gir jeg et smil og vennlig blikk til en jente når hun går forbi meg og setter seg eller kanskje om hun sitter ovenfor meg. Men jeg sitter aldri og vrir på hodet og glaner.

 

Lol...

 

Anonymous poster hash: ceba1...539

Lenke til kommentar

 

Som jente synes jeg det er rart å se hvordan dere gutter "jakter" på mange ulike jenter på en gang.

Når jeg liker en gutt, så liker jeg kun ham.... og ser ingen andre, og gir beng i om noen hadde snudd seg etter meg. 

Selv om han var attraktiv.

 

Anonymous poster hash: b3c34...d24

 

 

Er du på rett tråd egentlig? :)

 

Jeg kan like mange jenter på en gang, men det blir jo som regel til at "hun" stjeler en del av oppmerksomheten min og jeg kikker nok/jakter nok mindre enn om jeg er helt "blank".

 

Men når jeg virkelig blir forelsket, så glemmer jeg ALLE andre jenter. Bare synd jeg har opplevd det kanskje kun 2-3 ganger :(

 

Er derfor jeg blir usikker på forhold også. Er det verdt å gå inn i et forhold om man ikke har den følelsen?

 

Anonymous poster hash: ceba1...539

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...