Gå til innhold

Ålesund akvarium, Tueneset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget vakkert med nydelig lys på husene. V.2 blir litt i snaueste laget for meg fordi jeg liker at himmelen setter størrelsesforholdene på plass, men veldig pent det også. :)

 

Tusen takk for så fin tilbakemelding. Måtte lysne husene separat endel, da kom glansen i veggene fram, det var jo litt gøy.

Lenke til kommentar

Det var da et kjempeakvarium dere har der borte i Ålesund - plass til både fisk og hval der.

Herlig lys og farger i horisonten også.

Ta det ikke ille opp fordi jeg foreslår å la ramma gå akkurat nede i kløfta på fjellet ute til høyre.

Roar

Så lenge det er ramma du vil ha ned i kløfta og ikke noe annet, så går det helt fint! ;)

Vi har kjempestort og flott akvarium i Ålesund, så hvis du tar en tur så må du stikke innom her, tror det er ganske rullestolvennlig. Der er pingviner og seler ute, inne kan du klappe skatene om du vil. Tror du kunne funnet mange fine motiver der. :) Oddmund sine siste bilder er fra dette akvariet.

Lenke til kommentar

Går for V2 her, dette må sees i fullstørrelse for å få med seg de fine detaljer, fjellsiluetter, lys og farger...synes det ble et vakkert landskapsbilde med fin dybde....et bilde i stort format på veggen?

mvh Ulv

Full størrelse er et must for å se detaljene skikkelig. :)

Jeg tenker liksom ikke at bildene mine er gode nok til å ha på veggen i stort format, men det hadde jo vært moro det.

Tusen takk for fin tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar

Flott bilde fra deg igjen, Helene!

Stemningsfullt og vakkert..

  

liker begge men for engangs skyld så er det v2 på meg. (normalt velger jeg full størrelse)

  

Fint stemningsbilde

  

Absolutt vellykket, fin sløring på sjøen og vakkert lys..liker begge :)

Mvh Oddmund

Tusen takk for finfine tilbakemeldinger. Det er veldig hyggelig! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...