Gå til innhold

The Actress II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Lassern.

Hodestilling, kameraplassering, lys og skygger bidrar til å framheve former og strukturer i modellens vakre ansikt, - som f. eks. øyne, kinnbein og munn !

Helene har bemerket at venstre øre kanskje har blitt belyst litt vel kraftig, men portrettet er uansett svært bra, etter min oppfatning, og detaljer som "catchlight" i øynene mer enn antyder at fotografen har meget god kontroll når det gjelder verktøy og virkemidler !

 

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Lassern.

Hodestilling, kameraplassering, lys og skygger bidrar til å framheve former og strukturer i modellens vakre ansikt, - som f. eks. øyne, kinnbein og munn !

Helene har bemerket at venstre øre kanskje har blitt belyst litt vel kraftig, men portrettet er uansett svært bra, etter min oppfatning, og detaljer som "catchlight" i øynene mer enn antyder at fotografen har meget god kontroll når det gjelder verktøy og virkemidler !

 

M v h

Albert.

 

Takk skal du ha, Albert :)

Lenke til kommentar

Flott portrett dette med ene siden av ansiktet i skygge slik jeg sjøl liker å ha det når jeg en svært sjelden gang tar portrett.

Foreslår grå bakgrunn som beste presentasjon her for hvit blir litt skarp i øynene og sort uten ramme der glir bildets mørke deler ut i bakgrunnen.

 

Roar

 

Takk for fin kommentar, Roar :) Enig med bakgrunnsfarge. Har endret nå. Jeg har lett for å glemme det når jeg legger inn bilde. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...