hermok Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Har fått dette programmet inn på maskinen. Pc starr v3.18 montor ...osv Det vil si at jeg får en popup hver gang jeg starter maskinen Jeg finner det ikke på add/remove og ikke når jeg søker på maskinen. Jeg fant heller ikke noe jeg forstod på google. Hvordan fjerner jeg det?
iCar Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 (endret) Prøvd å fjerne den med Adaware? kan lastes ned herifra http://www.lavasoft.de/support/download/ PS! Tror du har postet på feil sted! Endret 21. november 2003 av adilr17
hermok Skrevet 21. november 2003 Forfatter Skrevet 21. november 2003 Ops mulig det vle postet feil ja.. Har kjørt ad-aware flere ganger ja men uten resultat
Goebbels Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 (endret) kjør spybot også. men det kan jo være dette programmet som er lagt inn.. sjekk om det finnes info om uninstall på siden dems.. Endret 21. november 2003 av Goebbels
Gnom2k3k Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Legg inn Norton SystemWorks Fjerner ALT .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå