Gå til innhold

Mekaniker - Hvilke muligheter har jeg med mine tidligere valg?


Anbefalte innlegg

Heisann! Driver å spekulrerer I hva jeg skal fortsette med nå når jeg er ferdig med Påbyggsåret I juni.

 

Og har egentlig litt lyst til å studere innen for mekaniker faget (Lett Kjøretøy/Tung Kjøretøy) også videre.

 

Og helst dette uten og fortsette på Vidregående ettersom jeg har nå, To år med Elektro. Grunnkurs + El Energi. Og det var virkelig ikke noe for meg, så dabbet litt av på slutten men sto året. Så valgte jeg nå å ta påbyggsåret for å bli ferdig med det og få flere muligheter.

 

Og her er jeg nå. Snart ferdig med det året, og muligens klar for å søke videre I år/neste år.

 

Men, ser det at det er ikke lett å finne noe innen Mekaniker faget som bare krever "std". Men det meste jeg har sett krever 5 års erfaring eller fagbrev/svennebrev.

 

Er det noen som har noen tips på denne fronten ? Kanskje et studie som ikke innebærer Mekaniker men noe tilnærmet dette? Ingenør faget for eksempel ?

 

 

 

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil variere med hvor du bor og hvor villig du er til å flytte på deg.

 

TAF utdanning kombinert med generell forståelse og interesse for mekanikk og gjennomsnittlige kunskaper på pc er ganske bankers på vestlandet og vil gi deg stor valgfrihet i karriere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...