Onkelsander Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 Hei Idag morges da jeg skulle la lilletutta se litt på barnetv oppdaget jeg at bildet på skjermen var helt svart.... Tv'en registrere at det står noe tilkoblet(den slår seg til og med på dersom jeg kun bruker en tilkoblet enhet som feks apple tv eller vanlig dekoder, begge via HDMI). Jeg kan gå inn i menyen på tv'en(får fint opp bilde da), og jeg kan feks se på Netflix via den tilhørende tv appen. Kobler jeg fra HDMI kontaktene så registrerer tv'en at det ikke lenger er signal, og når jeg setter kabelen inn igjen så forsvinner ingen signal meldingen.... Jeg har også prøvd å få bilde på skjermen via Airplay, men får ikke noe bilde der heller... Jeg får riktignok lyd.... Alt fungerte fint igår kveld, har heller ikke hatt noen problemer tidligere.... Er på jobb nå og det irriterer meg grenseløst...... Noen som har noen ideer?
dopus Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 Har du prøvd med en annen hdmi kabel. Hadde noen rare problemer da en av mine hadde begynt å løsne fra selve pluggen på kabelen. Ellers kan det høre ut som kretskortet til inngangene har dårlig forbindelse....med tanke på at netflix gir bilde, men ikke eksterne kilder
dopus Skrevet 19. mars 2016 Skrevet 19. mars 2016 Er det hdmi inngang kortet som er problemet så er vel dette garantisak.
Onkelsander Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Skrevet 19. mars 2016 tja jeg har jo to ting tilkoblet via hdmi, en apple tv og en digital dekoder.... I tillegg prøvde jeg tråløst via Airplay(via en iphone).... Jeg har flere hdmi kabler så jeg kan prøve med de, men synes det er rart... Og ja det skal isåfall være en garantisak.. Hadde bare håpet at jeg muligens hadde kommet borti et eller annet, og at det kun var en eller annen innstilling....
dopus Skrevet 20. mars 2016 Skrevet 20. mars 2016 Går helt sikkert å ta en factory reset,for å være på den sikre siden. Min sony tv har i jvertfall den muligjeten Da er du sikker på at det ikke er en eller annen innstilling i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå