Gå til innhold

GoPro session låser seg og filmer ikke alt.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en GoPro session som jeg har hatt litt forskjellige problemer med som jeg tror kan være relatert.

 

Største problemet er at den ikke filmer alt, og med det så mener jeg at den fungerer tilsynelatende helt fint når jeg starter og stopper opptaket, men når jeg ser igjennom filmen senere så tar den pauser i filmingen. Feks var jeg nylig på en snowboardtur hvor den klarte å filme transporten inn til der jeg skulle kjøre. I det jeg setter utfor mellom trærne kutter den og det neste den har filmet er at jeg bremser opp, står stille og så skrur av filmingen. Så alt som har vært interessant har den ikke filmet.

 

Et annet problem som oppstår er at hele kamera fryser og det skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Kamera blir stående på, uten å filme, og blir varmt.

 

Mistanken min er at det er noe med minnekortet, men når jeg ser på GoPro sine sider så ser det ut til at møter kravene de stiller. Minnekortet er et Sandisk Ultra 16gb Class10.

 

Jeg vet det vil være enkelt å kjøpe et nytt minnekort og prøve, men før jeg gjør det tenkte jeg kunne sjekke om det er noen andre som har opplevd lignende.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...