Gå til innhold

Leopard på vei ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et herlig dyr, ingen tvil om det.

 

Rammen falt ikke i smak hos meg, personlig liker jeg ikke rammer på dataskjermen, passer best når bildet skal opp på veggen.

 

Buskaset til høyre og oppe i bildet ble litt forstyrrende.

 

Og jeg skulle ønske å fått øyekontakt med dyret, det ser ut som noen forstyrrende skygger ved ansiktspartiet.

 

Men, er jo ikke akkurat en modell som lar seg instruere.

Lenke til kommentar

Et vakkert dyr ikke mange av oss får oppleve "live".....synes du har fått pusen fint plassert på stammen i bildeflaten, skyggepartiene i ansiktet er en del forstyrrende, men vanskelig å få gjort noe med.....ellers et bilde som klart viser leoparden i sitt naturlige habitat, farger og dybde, skarphet og format også bra.

 

mvh Ulv

Lenke til kommentar

Et herlig dyr, ingen tvil om det.

 

Rammen falt ikke i smak hos meg, personlig liker jeg ikke rammer på dataskjermen, passer best når bildet skal opp på veggen.

 

Buskaset til høyre og oppe i bildet ble litt forstyrrende.

 

Og jeg skulle ønske å fått øyekontakt med dyret, det ser ut som noen forstyrrende skygger ved ansiktspartiet.

 

Men, er jo ikke akkurat en modell som lar seg instruere.

 

Vil du ha øyekontakt med krabaten så kan du klikke her

http://www.pbase.com/kneppen/the_leopard_is_coming_namibia

Der slipper du ramma også, men kanskje er noen redigeringer litt dårligere.

 

Roar

Lenke til kommentar

Leopard i bevegelse, klatreekspert som den er.

Fint å se et dyrebilde der dyret er i aktivitet. Passende omgivelser vises her. Ser stoners nevner ønske om bedre øyekontakt. Synes ikke dette har så stor betydning i denne settingen, nemlig leoparden på vei ned en trestamme. Ramme er jo blitt en del av din stil, denne gang ville jeg nok ha fortrukket bildet uten.

 

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...