Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"blurret" tekst i Farmingsimulator 15


Anbefalte innlegg

Beklager om jeg bryter noen retningslinjer ift. piratkopiering her, men sier det bare rett ut: Lastet først ned Farming Simulator 15 via mindre lovlige kanaler for å teste det ut og fant ut at jeg likte det. Valgte derfor å kjøpe det via Steam. Problemet er at på versjonen jeg kjøpte lovlig (nyere versjon enn den ulovlige), blir all tekst blurret og uleselig. Dette gjelder både i menyen og ellers i spillet.

 

Har prøvd alle skjermoppløsninger, endre på 3D ditt og datt, samt andre instillinger for skjermkortet. Har også prøvd windows egen funksjon for å oppdatere skjermkortdriver. Jeg synes det er rart og litt kjedelig at spillet funker utmerket i den ulovlige versjonen, men ikke den jeg betalte for... PC er Lenovo G510 med intel 4600 GPU, kjøpt med W8, senere oppgradert til W10. Etter at jeg oppgraderte OS har PCen noen ganger fryst og jeg har fått opp vedlagt feilmelding. Legger også med et prtscreen av menyen i spillet.

post-104940-0-44368700-1457385147_thumb.jpg

post-104940-0-77992500-1457385155_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du ser på krasjmeldingen du får i Systemet, ser du at skjermdriveren din er laget for Windows 8, men du har Windows 10 (utifra det jeg kan se). Jeg anbefaler at du installerer dette programmet (http://www.intel.com/content/www/us/en/support/detect.html - Intel DriverUpdateUtility), og ser etter deiveren for Windows 10, og installerer denne. Sjekk også samtidig at CPU driveren er oppdatert samt BIOS. Dette kan sjekkes her: http://support.lenovo.com/no/nn/products/laptops-and-netbooks/lenovo-g-series-laptops/lenovo-g510-notebook?beta=true

 

Hvordan sjekke og oppdatere BIOS: Last ned BIOS Oppgraderingsprogrammet fra LENOVO sine sider, og kjør det. MERK: Du må ha maskinen plugget i ladderen for at det skal kunne kjøre. Du vil her få opp din nåverende BIOS versjon, og ny BIOS versjon. Dersom ny BIOS versjon er nyere enn din nåværende BIOS versjon, anbefaler jeg deg å oppgradere. Dersom ny BIOS versjon er eldre enn din nåværende BIOS versjon, så bør du ikke oppgradere. Trykk så på "Install"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...