Gå til innhold

Need For speed Underground


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til NFSU.. når jeg prøver å starte spillet "flimrer" bare skjermen

(blir svart i to sek) å så er jeg tilbake i windows..

 

Har sjekka at spillet ikke kjører i bakgrunnen, har oxo innstallert nyeste

drivere til : DirectX, skjermkort(radeon 9700 pro), og nyeste via-chipset drivere

 

noen som glupe hoder som har en løsning på dette hadde jeg blitt evig takknemlig

 

D_coy :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et annet problem:

 

Etter å ha kommet til Andre løpet i den første tournamenten. Låser spillet seg (enten ved svart skjerm eller bildet fryser).

 

Har testet å installere Ati-drivere på nytt. Har siste Via 4in1 drivere også.

 

Noen andre som har samme problem? Testet spillet på en annen maskin. Der funket det fint.

Lenke til kommentar
Gjør det samme som i demoen, skift til Engelsk(australia) i regionale instillinger(instillinger for region og språk, kontrollpanel).

Dette må være en av de merkeligste bug-ene jeg har vært borti. Eller kanskje det ganske enkelt er den australske versjonen vi alle har "fått tak i", siden spillet kommer først ut i Australia? :lol:

 

 

Men uansett så funker det fint med australske innstillinger!

Lenke til kommentar
er spillet kommet ut til pc da? eller lukter jeg pirat kopi? :) trodde ikke dkom ut før 28...........

Enig her... syns det lukter litt piratkopi!

 

Historien er sikkert slik:

Noen har kjøpt det i Australia (det har vel komt ut til PC der!?) og installert det, kjeda seg litt og dermed laga en *.iso og sendt ut på nett (DC eller noe slikt)

 

Dette er slik jeg tror det har gått for seg, for jeg vet ikke annet at det kommer 27. eller 27. for PC her i Norge..

 

:D

Endret av rc-marcus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...