Lassern Skrevet 4. mars 2016 Skrevet 4. mars 2016 Fantastisk fine former på disse klassikerene. Nok en gang en flott serie fra dette museet.
Trond Olav Løkken Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Skrevet 5. mars 2016 Takker, Lassern! Legger ut en del til fra museet, før det avrundes med det som etter min oppfatning er den flotteste av bilene, dog med liten margin.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 Flott serie av nydelige doninger , skinnende lakk og krom samt lekre linjer . Greier ikke å velge noen favoritt . PS det eneste jeg ville ha gjort er å beskjære/klone bort den lille sorte flekken nede til venstre på v2 . Mvh Alec
Ragnar Skj Skrevet 6. mars 2016 Skrevet 6. mars 2016 Serie på serie med gamle klassikere og andre spesialiteter for bilinteresserte, og derfor også kommentar fra min side. Gode bilder Trond og informativ tekst. Mvh Ragnar
GroKoDilla Skrevet 10. mars 2016 Skrevet 10. mars 2016 Her øynes det uoppnåelige... Bortsett fra at jeg egentlig ikke er så begeistret for lys sjokolade, så fikk du presentert noe fristende her som nesten ga vann i munnen ;-)
Anbefalte innlegg