Gå til innhold

Kong Vinter - ice art


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Orre steikje for ein kunst!

Må kunne kalles en vellykket lek. Moro og se når du, og andre tør å slå ut håret, i motsetning til oss som ikke får det til eller har muligheten..... Fort å glemme leken i denne foto verden, dessverre. Alt for mange som skal ta ting så j.... alvorlig. Må ikke glemme at det er en selv som skal være mest fornøyd.

Spora vist av (igjen...)

Synes dette var riktig så severdig, og kunne fint få veggplass i ett eller flere av de tusen hjem.

Knall dette og fortsett på samme måte:-)

Lenke til kommentar

Orre steikje for ein kunst!

Må kunne kalles en vellykket lek. Moro og se når du, og andre tør å slå ut håret, i motsetning til oss som ikke får det til eller har muligheten..... Fort å glemme leken i denne foto verden, dessverre. Alt for mange som skal ta ting så j.... alvorlig. Må ikke glemme at det er en selv som skal være mest fornøyd.

Spora vist av (igjen...)

Synes dette var riktig så severdig, og kunne fint få veggplass i ett eller flere av de tusen hjem.

Knall dette og fortsett på samme måte:-)

Tusen takk for de superfine ord!! ☺ Jeg blir nesten litt flau!

Og moro skal man ha det, er enig i det ☺

Lenke til kommentar

Trodde først det var Fredrik som var løs; han kan ta av ordentlig, uten å miste bakkekontakten samtidig.

V1 er et bilde jeg gjerne kunne ha på vegg i finstuen; det røper heller ikke utgangspunktet som du viser i V3.

Godt jobbet i "mørkerommet"!

Tusen takk for finfine ord Trond Olav! Jeg setter stor pris på tilbakemeldingen!☺

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

 

Dette kan du trygt fortsette med , denne leken resulterte i et meget severdig bilde .

Kreativt !!!

Mvh

Alec

Hei Alec!

Ja, ble ganske fornøyd sjøl også, det ser jo nesten ut som ekte kunst..;)

Det er ekte kunst !

 

Mvh

Alecc

Lenke til kommentar

 

 

Dette kan du trygt fortsette med , denne leken resulterte i et meget severdig bilde .

Kreativt !!!

Mvh

Alec

Hei Alec!

Ja, ble ganske fornøyd sjøl også, det ser jo nesten ut som ekte kunst.. ;)

Det er ekte kunst !

 

Mvh

Alecc

 

Jeg tror nok at en kunstner som legger ned hundrevis av timer i et kunstverk, bare vil fnyse av dette her som jeg mekka sammen på et kvarters tid i sofakroken.  (skituren tok riktignok 5 timer..) :closedeyes: Jeg har et til også, som stod på planen å legge ut senere i dag. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

 

 

 

Dette kan du trygt fortsette med , denne leken resulterte i et meget severdig bilde .

Kreativt !!!

Mvh

Alec

Hei Alec!

Ja, ble ganske fornøyd sjøl også, det ser jo nesten ut som ekte kunst.. ;)

Det er ekte kunst !

 

Mvh

Alecc

 

Jeg tror nok at en kunstner som legger ned hundrevis av timer i et kunstverk, bare vil fnyse av dette her som jeg mekka sammen på et kvarters tid i sofakroken.  (skituren tok riktignok 5 timer..) :closedeyes: Jeg har et til også, som stod på planen å legge ut senere i dag. :wee:

Det er ikke alltid tidsbruken som avgjør om det er kunst eller ikke .

 

Alec

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dette kan du trygt fortsette med , denne leken resulterte i et meget severdig bilde .

Kreativt !!!

Mvh

Alec

Hei Alec!

Ja, ble ganske fornøyd sjøl også, det ser jo nesten ut som ekte kunst.. ;)

Det er ekte kunst !

 

Mvh

Alecc

 

Jeg tror nok at en kunstner som legger ned hundrevis av timer i et kunstverk, bare vil fnyse av dette her som jeg mekka sammen på et kvarters tid i sofakroken.  (skituren tok riktignok 5 timer..) :closedeyes: Jeg har et til også, som stod på planen å legge ut senere i dag. :wee:

Det er ikke alltid tidsbruken som avgjør om det er kunst eller ikke .

 

Alec

Nei, det er nå sant nok :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...