Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Overleve bipolar lidelse og overvekt-blogghjelp


bipolarkona

Anbefalte innlegg

Jeg har, som jeg aldri hadde trodd, oppretta en blogg/nettbutikk/hjemmeside.
Jeg har aldri fulgt med i bloggverdenen, og skjønner egentlig ikke helt hva som fenger.
Det jeg lurer på, er om noen har lyst å se hva jeg har krotet til? Gjerne kom med tilbakemeldinger, tåler både ris og ros default_Happy.gif

siden heter  http://polarekspressen.simplesite.com/
 

Er dette en blogg du ville besøkt igjen, hvorfor/hvorfor ikke?

 

Når jeg har bestemt meg for om bloggen skal "være synlig" eller ikke, vil siden kun hete www.polarekspressen.no.. men da må jeg betale for det.

Takk. Hilsen Linda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser da ikke overvektig ut i det hele tatt?

 

Det er nok illustrasjonsbilder.

 

Linda: Du tar opp et viktig tema, og jeg synes i hvert fall det er forfriskende med folk som bare sier det som det er. Den stygge sannheten.

 

Rent teknisk synes jeg bloggen din er litt rotete. Prøv å rydde litt i innleggene, hold deg til én eller få farger på teksten, og når du har lange innlegg kan du kanskje dele opp avsnittene med en mellomtittel? Og så burde du sørge for å kreditere fotografen eller kilden til illustrasjonbildene du bruker. Det kan fort bli bråk av sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Du ser da ikke overvektig ut i det hele tatt?

 

Det er nok illustrasjonsbilder.

 

Linda: Du tar opp et viktig tema, og jeg synes i hvert fall det er forfriskende med folk som bare sier det som det er. Den stygge sannheten.

 

Rent teknisk synes jeg bloggen din er litt rotete. Prøv å rydde litt i innleggene, hold deg til én eller få farger på teksten, og når du har lange innlegg kan du kanskje dele opp avsnittene med en mellomtittel? Og så burde du sørge for å kreditere fotografen eller kilden til illustrasjonbildene du bruker. Det kan fort bli bråk av sånt.

 

Tusen tusen takk for tilbakemelding! Jeg har tatt den til etterretning å har gjort en del endringer som du nevnte :) B.la med fargevalg på tekstene.. det ser bedre ut med en farge! ;) Jeg har skrevet at det er illustrasjonsbilder hentet fra google, og jeg har delt opp lange innlegg, og har en mellomtittel :) Igjen, takk!

 

Takk til dere andre som har kommentert også! :)

Håper dere ønsker å følge bloggen videre.. gjerne tips deres omkrets også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...