Gå til innhold

Leiebil i Malaga


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som farter litt og har erfaringer med leiebil i Spania, mer spesifikt i Malaga?

 

Ser på nettet at det er enorme prisforskjeller på de tilgjengelige selskapene, men jeg vil for all del unngå å få noe useriøst. Mange av selskapene har jeg ikke hørt om engang...

 

De jeg ser for meg som er mest seriøse, er vel også de største..?

 

Med det i tankene heller jeg mest mot å velge Budget da de scorer greit på pris. 

 

Noen andre anbefalinger/innvendinger? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har leid bil i Malaga ganger, og stort sett vært fornøyd. Var likevel veldig misfornøyd sist. Husker ikke hva firmaet het, men det hadde kontor i en brakke i parkeringshuset, ikke inne i terminalen. Lang kø for å hente bil, enda lenger for å levere. Fikk et gammelt vrak av en Hyundai, der bare 4 av 5 gear funket, og den var full av skader og bulker. Ikke alle var ført på skjemaet, så jeg måtte stå i ny kø for å få dette oppdatert. De var veldig pirkete ved tilbakelevering, ville gjerne ha egenandel for skader som var på bilen da jeg fikk den (men som jeg fikk oppdatert før jeg kjørte ut bilen). 

 

Betaler nå heller litt mer, og får en av de store (Avis eller Hertz).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Budget og Avis er ganske trygge valg, men det finnes mange gode kandidater på og rundt flyplassen i Málaga. Jeg har også leid fra Goldcar mange ganger, og har aldri opplevd problemer med de. Har brukt Del Paso de siste gangene, da de er litt billigere, og veldig pålitelige. De holder ikke til på flyplassen, men ordner med shuttle bus for å kjøre deg de to minuttene det tar til kontoret deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...