Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg jobber for tiden med å ordne noen wiki-sider i firmaets eget wiki. Men da jeg ønsker å sette inn et bilde bestående av 3 elementer som linker til 3 forskjellige steder sliter jeg litt. 

 

Har lest at image-map kan fungere med kordinater men da må jeg ha media-wiki, noe som jeg ikke har mulighet til å installere akkurat nå. 

 

Jeg har også prøvd å dele opp de 3 elementene men får da ikke posisjonert de slik de er ment da wiki kun lar meg posisjonere right, left, center osv.

Hadde det bare gått med position: relative; eller noe lignende fra CSS så hadde saken vært løst. 

 

Noen som har noen tips her? 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry dårlig formulert av meg i det ene avsnittet der. Jeg har prøvd å legge inn 3 bilder, men da grunnet de veldig få posisjoneringsvalgene så vil ikke de tre bildene bli posisjonert slik de skal være i følge skissa jeg har fått tilsendt. Resultatet blir til at det er en sto glippe i mellom det øverste bildet og de 2 nederste pga linjeavstand. hadde det vært html/css kunne man bare skøvet bildet litt ned fra linja så hadde det vært helt greit. Kan ikke legge ut skissen her, men la oss si det er ganske likt dette med 1 boks over 2 bokser:

 

D2kzo.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...