Gå til innhold

må jeg gå vg1 på nytt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis jeg ikke tar feil så tror jeg det er karakterene til sommeren som gjelder for søk til vg2

 

hvis du ikke har bestått i alle fag så må du enten gå vg1 på nytt, det kan du bare gjøre en gang, ellers må du ta opp fagene privat som koster en del penger

hvis jeg må gå vg1 på nytt, må jeg søke selv om vg1 tip på vigo eller er dette noe skolen fikser? har søkt et valg på vigo og det er vg2 industriteknologi, men jeg tror ikke jeg kommer inn. må jeg ha vg1 tip som 2. valg eller fikser skolen selv en plass til meg neste år?

Lenke til kommentar

 

hvis jeg ikke tar feil så tror jeg det er karakterene til sommeren som gjelder for søk til vg2

 

hvis du ikke har bestått i alle fag så må du enten gå vg1 på nytt, det kan du bare gjøre en gang, ellers må du ta opp fagene privat som koster en del penger

hvis jeg må gå vg1 på nytt, må jeg søke selv om vg1 tip på vigo eller er dette noe skolen fikser? har søkt et valg på vigo og det er vg2 industriteknologi, men jeg tror ikke jeg kommer inn. må jeg ha vg1 tip som 2. valg eller fikser skolen selv en plass til meg neste år?

 

 

Snakk med rådgiver på skolen din.

Lenke til kommentar

 

hvis jeg ikke tar feil så tror jeg det er karakterene til sommeren som gjelder for søk til vg2

 

hvis du ikke har bestått i alle fag så må du enten gå vg1 på nytt, det kan du bare gjøre en gang, ellers må du ta opp fagene privat som koster en del penger

hvis jeg må gå vg1 på nytt, må jeg søke selv om vg1 tip på vigo eller er dette noe skolen fikser? har søkt et valg på vigo og det er vg2 industriteknologi, men jeg tror ikke jeg kommer inn. må jeg ha vg1 tip som 2. valg eller fikser skolen selv en plass til meg neste år?

 

hvis du går ut med stryk eller IV i noen fag til sommeren så har alle rett på ett omvalg, det vil si at du kan velge en annen linje og gå på vg1 på nytt og ha like mye rett som de andre som søker

 

da søker du på vigo selv med ungdomskarakterene dine på vg1 tip eller noe annet hvis du måtte ønske det

du kan søke vg1 på nytt selvom du har gode karakterer

 

anbefaler at du jobber godt mot sommeren, om du får 2ere så har du iallefall bestått 

Lenke til kommentar

Da jeg gikk på vgs for noen år siden var det i hvertfall ei i klassen min som fikk ta opp en mattekarakter året etter under andreklassen. ( Hun strøyk vel I matte 1p-y og fikk tatt denne da året etter). Hva slags karakter man har til jul har ingenting å si. Jeg fikk 1 i nynorsk, men fikk 2 når året var ferdig, ikke noe problem det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...