Eriksendrul Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 (endret) Jeg har en skade i hånda, noe som gjør at jeg ikke kan spille med kontroller, Men jeg kom over denne XIM 4 som i følge mange youtube vids og artikler skal være det beste som er og bruke til og spille med mus og tastatur på playstation,xbox osv. Jeg vil veldig gjerne spille Ratchet & Clank med denne. Åssen trur dere det vil fungere ? Jeg ser at det fungerer bra med battlefield og andre skytespill men har ikke sett at det har bltt brukt til noe annet en det. Noen som har prøvd dette ? ( uansett spill ) Endret 5. februar 2016 av Eriksendrul
kennethhanssen Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 Jeg har en skade i hånda, noe som gjør at jeg ikke kan spille med kontroller, Men jeg kom over denne XIM 4 som i følge mange youtube vids og artikler skal være det beste som er og bruke til og spille med mus og tastatur på playstation,xbox osv. Jeg vil veldig gjerne spille Ratchet & Clank med denne. Åssen trur dere det vil fungere ? Jeg ser at det fungerer bra med battlefield og andre skytespill men har ikke sett at det har bltt brukt til noe annet en det. Noen som har prøvd dette ? ( uansett spill ) Jeg har en slik en liggende i eska. brukt 1dag med litt battlefield. Ettersom FPS spill ikke ble helt min greie har den ligget i eska siden sist vinter. kan kjøpe den for halv pris?
Eriksendrul Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Skrevet 19. februar 2016 Jeg har kjøpt en Xin4. Hadde den i 2 dager før jeg sendte den i retur ? var ikke spesielt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå