Gå til innhold

[Løst] PC-monitor(er) til 5.000 kr; hjemmekontor


CYA

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter skjerm til hjemmekontor (og back-up tv-løsning, som kun behøver å støtte on demand via nett).

I jobb benytter jeg mange programmer samtidig med hverandre (herunder alltid excel som primærprogram) og to-skjerm-løsning 2x 23"/24" benyttes på jobb; dette har jeg begrenset plass til hjemme. Kontorpulten hjemme er 140cm bred, og jeg må ha plass til papirer (papirløst samfunn er en utopi), laptop og evt tastatur (må i så fall kjøpes; anbefalinger?). Benytter tastaturet på laptop på jobb, da med selve laptop skjermen frakoblet..

Jeg har funnet denne; https://www.dustinhome.no/product/5010812578/ultrasharp-u2715h som kan bli for dyr, og denne https://www.dustinhome.no/product/5010816494/ultrasharp-u2515h

Bruker 1080p på jobb, som funker fint i to-skjerm-modus, men hjemme tror jeg at jeg behøver 1440p grunnet begrenset plass til to skjermer. Fruen krever også sitt - det skal helst være hvitt - og Dell-designet fikk så vidt innpass.

Er prisgitt (og fullstendig avhengig) av den PCen arbeidsgiver til enhver tid utstyrer meg med, og jeg har null frihet der. Set-up må fungere med pc som pt er en Lenovo X1 2014-mod.

Spørsmålet er derfor hva forumet kan anbefale som er en bedre og mer hensiktsmessig løsning enn 25"/27" med 1440p; jeg understreker at jeg vil helst ha 2 skjermer, men kontorpulten på hjemmebane måler 140cm i bredden. To stk 23" blir vel for stort?

Setter budsjettet til 5.000 (som svarer til 27" Dell som angitt).

Edit; Dette forumet er en jungel! Ser jo nå at innlegget er lagt i feil underfora... 

Endret av CYA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...