Gå til innhold

Hjelp til å velge


Armas

Anbefalte innlegg

Hei! regner med at mange på dette forumet her nokså god overstikt over hvilke telefoner som finnes på markedet, så jeg håper dere kan hjelpe meg med å finne en ny mobil.

 

Er ikke interresert i kamera, fargeskjerm, spill, mp3, wap, mms, radio osv.... Gjør selvfølgelig ikke noe om de er der, men det har lite å si for mitt valg.

 

Det som er vikitg er størrelse, design, rask respons og gode menyer.

Kalender og god batteritid er også viktig men tror alle telfoner i dag her dette?

 

Vil gjerne ha en fliptelefon fordi jeg har den stort sett i lommen og da varer den litt lengre.

 

Pris er også viktig, men kom gjerne med forslag uansett prisklasse.

 

I sommer vurderte jeg å kjøpe Ericsson sin t600, men så begynnte min gamle T28s å fungere igjen så da utsatte jeg nytt mobilkjøp. Har dere noen gode forslag som kan slå T600?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samsung e700 er bedre; bedre design (smak og behag da) den er mindre, lettere og har bedre kamera...

men menyene er helt elendige... (synes jeg.... smak og behag der og... den har ikke de vanlige samsung menyene som er bra, men noen stygge uoversiktlige)

 

E700Indigoblue180x180.jpg

 

E700Silver180x180.jpg

 

den kommer i flere farger senere :-/

 

sse700.gif

 

obsideisi!!!: den i silver utførelse er sølv der dette tastaturet er blått...

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

den koster "bare" ca. 1000 kr mere... me jaja...

han foreslo SE z600 og vill ha konkurenter... det fikk han ;)

 

få mobiler med de tingene nå... mange er skikkelig hi-tech... få uten kamera o.l

 

her er en annen lekker sak UTEN KAMERA OG FARGESKJERM

 

mov70.gif

 

denne er litt merer "opdatert..."

 

mov150_00.jpg

 

denne er ikke så dyr... (motorola t720i m/ kamera, 2800; kr hos mpx.no)

 

mot720i_00.jpg

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Takker for mange og raske svar. Cl 50 likte jeg ikke, ihvertfall ikke etter å ha lest den testen. Champagnefarge?

e700 blir nok for dyr, og det gjelder da også z600. (Jeg foreslo t600 som er en litt eldre modell uten flipp). T720i ser ut som en aktuell kandidat, men liker ikke at jeg må betale for det jalla-kameraet. z200 ser veldig lovende ut, men den er kanskje litt i største laget. (viktig at dybden på telefonen er liten når man skal ha den i lommen)

 

På tross av at SE t600 ikke har flipp, og er en uttdatert modell, synes jeg fortsatt at dette er den mest aktuelle telefonen for meg akkurat nå. Bare synd at de ikke kan senke prisen på denne i forhold til hvor gammel den er (koster 2100). Denne telefonen er liten og inneholder ikke noe av det jeg ikke vil ha. Den er veldig pen, spesielt hvis man kan få med det sennepsgule dekselet. Det blå er også ok, men sølvfarget blir ikke bra.

 

Blir spennende å se når jeg kommer tilbake til Norge i Desember om den gamle holder ut til det kommer en flipptelefon jeg vil ha til en rimelig pris, eller om jeg må kjøpe ny med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...