Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan fikk du kontakt med kjæresten for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min nå værende kjæreste? Hun pleide ofte å komme på besøk når jeg bodde sammen med en kompis tidligere. De var vel en liten gjeng som pleide å se film. Mens jeg var ultra A-sosial og satt med ryggen til de og gamet league of legends. xD Jeg trur jeg hilset på henne først etter 3 gangen hun var på besøk hos oss. Vi hadde litt sånn open house løsning, så var veldig vanlig at vi altid hadde besøk. ^^ 

Plutselig en dag tenkte jeg at jeg skulle gå gjennom facebook vennelista mi og slette folk. Jeg slettet vel sånn 12-13 stykker i det jeg kom over henne og sendte en melding med spørsmålet: "Hvem er du?" og hun svarte: "Jeg pleide å være på besøk hos deg." Jeg bare ehm... really?!? kan ikke huske xD

Endte med at jeg spurte om hun ville være vennen min eller ikke. Hun sa Ja, (ut av min store forundring) så da inviterte jeg henne på kino, og etter det har ting egentlig bare gått en vei. Kan vel finne et utklipp xD fra facebook... 

post-364102-0-64213000-1453424294_thumb.png

Edit: Jeg liker litt at jeg spør først i desember hvem hun er, og så spørr jeg på nytt i juli... xD Trust me. Vi har ikke blitt mer aktive på facebook siden den gangen der xD


Skal du har kjærlighets tips fra meg, så er det ikke måten du går frem på som betyr noe. Men at du faktisk prøver som betyr noe. Folk gjør ting annerledes, og mange liker at en ikke er helt A4 eller er helt det en er vant til eller noe man forventer. Det gjør ikke forholdet så kjedelig i grunn. Men syvende og sist, så tror jeg at det går bra så lenge man er seg selv. Det skjer jo at du dulter bort i mennesker som ikke liker deg tilbake. Det er satan meg jævlig kjipt. Men heller finne ut at noen ikke liker deg tilbake enn å sitte å drømme om en person dag inn og dag ut i flere måneder. 

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...