Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Jeg bøyer meg i støvet og blir der...!! Kanonstilig bilde! Og det røde håret setter prikken over i'en!! Stoooor applaus!!
Moerk Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Her er det nok snøen man må bøye seg i. Kanskje jeg er for kritisk, men personlig ville jeg foretrukket litt roligere omgivelser som ikke stjeler for mye oppmerksomhet fra hovedobjektet. Ideen med hvit kjole og nysne (uskyldighetens farge) er i utgangspunktet kjempegod. Ville foretrukket å få se litt mer ansikt samt gitt den nydelige jenta større plass i bildet. Lurer på om ikke ideen til scenariet er "tatt på sparket".
Albert Andersson Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Hei, TCL Photography. Du viser igjen at du har god fantasi, og evner å få satt ideene ut i livet ! dette fungerer glimrende, synes jeg, lysningen der bruden står, gir spennende variasjoner i lys og skygge. Et virkelig blikkfang ! M v h Albert.
Ovidia2 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Skrevet 18. januar 2016 Tusen takk for kommentarene. Jo det er mange versjoner jeg fikk her så jeg legger ved et par til.. MVH Tove
Lasse Lindgren Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Blir inponert av bildene dine , dette er helt topp .
Moerk Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Bilde nr.2. Et stort YES. Dette bildet så jeg ikke i går.
GroKoDilla Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Au... Snakk om å lide for skjønnheten... eller er det studiobilde?
Anbefalte innlegg